5 Reacties
21 dagen geleden
Dit ziet er uit als gewoon nog wat miskraam weefsel.
Het kan zijn dat je menstruatie er al aan zit te komen en dat er daarom nu een stolsel uit is gekomen. Kan ook gewoon nog een stolsel zijn wat er nu pas uit komt. Een miskraam kan best lang duren qua bloeden en wat stolsel verlies. Verloop kan heel wisselend zijn. Er kan zelfs na een menstruatie nog restweefsel blijven zitten.
Als je na 8 weken nog steeds bloedverlies hebt moet je wel contact opnemen met verloskundige/arts, dan zit er vaak nog restweefsel en dat kunnen ze dan met een curretage voor je weghalen. Daarna is je baarmoeder weer schoon en mag je weer opnieuw proberen zwanger te worden als je dat wilt.
Voor jou is het nu 3 weken geleden, dan hoef je je nog geen zorgen te maken, maar ik snap wel dat je er wel klaar mee bent nu.
Voel je je verder lichamelijk wel goed?
20 dagen geleden
Het ziet eruit als een stolsel, hopelijk is dat het restje waar je over spreekt. Bij mij bleven de bloedingen ook terug komen als het even leek minder te worden. Dit is omdat je lichaam blijft reageren op het restje omdat je lichaam is gemaakt zichzelf schoon te houden en zich blijft focussen op dat restje tot het eruit is (zo sterk is je lichaam dus eigenlijk). Je baarmoeder trekt zich steeds opnieuw samen om zo te reinigen, wat ook bloed mee kan geven. Het bloeden zou nu ineens heel snel af kunnen gaan nemen. Zo niet trek tijdig aan de bel, want dan checken ze het met een echo en kijken ze verder wat te doen.
19 dagen geleden
Wat vervelend van je miskraam :( ik heb nog maandenlang na mn miskraam klonters en veel pijn gehad bij mn menstruatie iedere maand. Ze zeiden iedere keer dat alles weg was, maar uiteindelijk 8 (!!!) maanden later nog restweefsel weggehaald met hysteroscopie. Was een lange en nare nasleep - laat je dus niet afschepen als je blijft voelen dat het niet klopt. Sterkte en hopelijk ben je er snel vanaf