7 Reacties

23 dagen geleden

Ik volg

22 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik begin ook per 1 okt. En ben ook heel bang wat betreft de baan + zwangerschap. Ik wil ook eigenlijk niet dat ze in de proeftijd al weten dat ik zwanger ben. Maar de proeftijd is 2 maanden. Dus tzt ben ik al 15 weken zwanger. Ik ben benieuwd of je het überhaupt zo lang onopgemerkt kan laten.

22 dagen geleden

Lijkt me heel stressvol. Ik had ook een soortgelijke situatie. Ik heb toen ruim van tevoren toen ik wel al een tijd aan de slag was het gesprek gevoerd of ze mij nu al duidelijkheid wilden geven. Ze gaven toen aan te verlengen en zo hebben we dit ook zwart op wit gezet.

22 dagen geleden

Ze mogen niet oordelen ongeacht je zwanger bent of niet, heb hier laatst een heel stuk over gelezen!

22 dagen geleden

Reactie op DromerigePlaneet818816

Ze mogen niet oordelen ongeacht je zwanger bent of niet, heb hier laatst ee ...
Dit klopt. Maar als je contract dan gewoon afloopt mag dat gewoon. 🤷🏼‍♀️

16 dagen geleden

Hey! Hoe was je eerste werkweek? ☺️

14 dagen geleden

Mijn jaarcontract loopt af op mijn uitgerekende datum 😅 Eerst maakte ik mij niet zo veel zorgen, maar sinds een paar weken heeft de organisatie het over bezuinigingen en natuurlijk verloop. Ik moet het nog aan mijn werk vertellen dat ik zwanger ben (wat ook weer stress scheelt, aangezien ik door moeheid wat achter loop). Maar ik merk wel dat ik het spannend vind!