22 Reacties

één maand geleden

Klinkt idd als bandenpijn😊

één maand geleden

Reactie op GedreveneRivier649038

Klinkt idd als bandenpijn😊
Nu al???? Of is dat normaal? 😅

één maand geleden

Ik zou even de verloskundige bellen. Ik vraag me af of het wel zo zeer hoort te doen hoor! Ik ken het niet van mijn zwangerschappen, maar elk persoon is anders natuurlijk

één maand geleden

Met 5 weken is het nog geen bandenpijn. Dat is je baarmoeder nog te klein voor. Ik zou magnesium bijslikken. Misschien helpt dat. En inderdaad vk bellen

één maand geleden

Ik heb dit ook een paar dagen gehad net voor ik ontdekte dat ik zwanger was. De huisarts dacht aan nierstenen ofzo. Was echt zo heftig die pijn, ik wist niet waar kruipen gewoon. Uiteindelijk is het wel over gegaan en nu 3 weken later hebben we gewoon een kloppend hartje gezien op de echo 😊 weet nog steeds niet wat het precies was, maar misschien toch de baarmoeder die wat ging uitrekken door de plotse hormoonopstoot ofzo 🤷‍♀️

één maand geleden

Nou, nacht twee.... ik lig benenden op de bank met een warme kruik op mijn buik. Tien minuten geleden wakker geworden weer van opkomende buikpijn. Weliswaar niet zo heftig (nog, gelukkig) als gisternacht, maar wel weer vervelend genoeg om er wakker van te worden. Momenteel voel ik het weer doorttrekken naar mijn vagina en in mijn onderbuik met een aandrang om naar de wc te gaan, ook al hoef ik niet. Ik vind het maar vreemd en word er een beetje bang van om dit elke avond te hebben...

één maand geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Nou, nacht twee.... ik lig benenden op de bank met een warme kruik op mijn ...
Wat vervelend! Ik zou echt even de vk bellen zo meteen hoor. Even vragen of dit erbij hoort?

één maand geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Nou, nacht twee.... ik lig benenden op de bank met een warme kruik op mijn ...
Ik wil je niet bang maken. Maar ik zou spoed vk bellen. Het kan ook zijn dat dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is

één maand geleden

Reactie op Roambr

Ik wil je niet bang maken. Maar ik zou spoed vk bellen. Het kan ook zijn da ...
Oh hier heb ik helemaal niet aan gedacht... ik hoop niet dat dat het geval is :( ik ga straks even bellen omdat ik wegens omstandigheden geen vk nog heb....

één maand geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Nou, nacht twee.... ik lig benenden op de bank met een warme kruik op mijn ...
Echt super herkenbaar dit! Wat bij mij heel erg hielp om zo een aanval te doorbreken was even op de grond gaan zitten in de douche met een warme straal op mijn buik!

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Echt super herkenbaar dit! Wat bij mij heel erg hielp om zo een aanval te d ...
En wat was het bij jou uiteindelijk? Bandenpijn?

één maand geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

En wat was het bij jou uiteindelijk? Bandenpijn?
Geen idee wat het uiteindelijk was. In ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze hebben toen wel meteen mijn bloed laten prikken en een echo gemaakt om het zeker te weten.

één maand geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Oh hier heb ik helemaal niet aan gedacht... ik hoop niet dat dat het geval ...
Ik was je symptomen gaan googelen en kwam daarbij uit. Ik denk ik zeg het meteen even. Hopen dat het natuurlijk niet zo is ❤️🍀

één maand geleden

Ik zou je vk direct bellen omdat ik hier een beetje buitenbaarmoederlijke zwangerschap vibes van krijg🫤 of nierstenen. Maar even zeker weten dat alles op de plek zit waar het hoort te zitten lijkt me wel prettig. Bandenpijn heb ik bij mijn 2 vorige kindjes absoluut niet als zo heftig ervaren. Was meer een trekkende schietende pijn bij te snel opstaan of te enthousiaste bewegingen. Maar niet vanuit het niets in de nacht

één maand geleden

Je lichaam is hard aan het werk en binnenin is er van alles aan het groeien en verschuiven. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook soms van die messteken gehad waar ik wakker van werd. Geen idee wat het was, het is beangstigend, maar ik heb een gezond kind op de wereld gezet.

één maand geleden

Ik heb de vk gebeld, volgende week mag ik voor het eerst langskomen, dan gaan ze ook de eerste echo doen. Ik ben super benieuwd. Wat betreft de buikpijn vertelde zij mij dat zolang ik niet bloed, er weinig reden is voor paniek. Ze kon mij ook niet de exacte reden geven van de pijn, maar zolang er geen bloed te zien is gaat ze er van uit dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik probeer daar op te vertrouwen, al vind ik dat wel moeilijk. Ik ben pas gerust als ik daadwerkelijk iets op de echo heb gezien... ik merk wel als ik lang op mijn rug lig (en soms een beetje mijn zij) dat de pijn iets erger weer wordt dan wanneer ik in beweging ben of gewoon sta of zit. Tja, het lichaam is een complex iets, net als de zwangerschap 😅 ik ben benieuwd volgende week.

één maand geleden

Reactie op Lauwwie

Je lichaam is hard aan het werk en binnenin is er van alles aan het groeien ...
🙏🏻🙏🏻 gelukkig! Ik hoop dat het bij mij ook allemaal oke is.

één maand geleden

Reactie op Roambr

Ik was je symptomen gaan googelen en kwam daarbij uit. Ik denk ik zeg het m ...
VK gaat er niet van uit aangezien er geen bloed uit mij komt... volgende week ga ik voor het eerst naar de praktijk en dan gaan ze een echo doen, dus ik ben heel benieuwd 🙏🏻 en hopen op een goede nachtrust vannacht 😅

één maand geleden

M’n beste vriendin had bij de eerste precies hetzelfde! Zij had nog nooit zoveel pijn gehad en ook middenin de nacht en ook transpireren. Heeft de huisartsenpost gebeld maar bleek er allemaal bij te horen. Haar zoontje is inmiddels 4

één maand geleden

Reactie op mel92!

M’n beste vriendin had bij de eerste precies hetzelfde! Zij had nog nooit z ...
Het is echt een vreemd iets... valt ook niet een oorzaak over te vinden op internet verder, behalve dat de klachten bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen passen. Gelukkig is haar zoontje goed op de wereld gekomen 🙏🏻