Goedenavond allemaal!
Pfoe vannacht werd ik om 03:00 wakker van buikpijn die ineens heel heftig werd.... het was niet te vergelijken met menstruatiekrampen of verstopte darmen (was gisteravond nog naar de wc geweest 馃槄). Ik bleef tijdens de buikpijn in bed liggen en ik begon ineens heel erg te zweten en ik voelde het bloed uit m'n gezicht wegtrekken, ook werd ik ineens heel misselijk van de pijn. Ik wilde eigenlijk opstaan en een beetje rondlopen om de pijn te verlichten maar ik wist dat ik dan zou gaan flauwvallen dus ik ben blijven liggen. Ik heb normaal best een hoge pijngrens maar dit kwam ineens opzetten en werd daardoor uit mijn slaap ontwaakt..
De pijn zat onderin mijn buik, trok door naar mijn vagina en liezen. Kan het bandenpijn zijn? Ik ben nu ongeveer 5+2... is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niet wat het kan betekenen. Voor mijn gevoel heeft het een halfuur geduurd, daarna werd het minder en kreeg ik het koud omdat ik door het zweten boven de deken lag. Ben daarna weer in slaap gevallen.
Nu ben ik bang dat ik dit elke avond ga krijgen (dit is de tweede keer in twee weken tijd). Als ik dit vaker krijg dan ga ik te moe zijn voor werk, ik heb best een fysieke baan namelijk.
Heeft iemand hier ervaring mee?