150 Reacties

één maand geleden

Bijna niks meer... helaas is dit bij mij drastisch versterkt door de extreme misselijkheid. Eten en drinken is echt een straf geworden op het moment. Hopelijk slaat het gauw om! Ik zou zo graag weer een vette hap naar binnen werken haha.

één maand geleden

Nog weinig ! Mijn eten over gans de lijn , heb overal altijd zin in tot da het voor mij staat 🤢🤢

één maand geleden

Reactie op lindavdheijden

Bijna niks meer... helaas is dit bij mij drastisch versterkt door de extrem ...
Ooh wat ontzettend heftig zeg! Gelukkig eet ik nog wel maar ook niet alles sommige dingen maken min ook misselijk. Maar misschien ben ik nog niet zo ver als wat jij bent. Hoeveel weken zwanger ben jij?

één maand geleden

Reactie op Mamaenpapavan3

Nog weinig ! Mijn eten over gans de lijn , heb overal altijd zin in tot da ...
Ooh bah ja dat is ook erg naar. Wat lukt je nog wel om te eten?

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Ooh wat ontzettend heftig zeg! Gelukkig eet ik nog wel maar ook niet alles ...
Ik zit morgen op 10 weken. En heb hier sinds week 6 last van. Maar heb helaas ook hg. Dit had ik bij de 2e zwangerschap ook.

één maand geleden

Ik dronk zoveel ice tea blikjes op een dag, echt mega verslaafd. Sinds ik zwanger ben, mij niet bellen en wil opeens water terwijl ik dat altijd zo vies vond

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Ooh bah ja dat is ook erg naar. Wat lukt je nog wel om te eten?
Smeerkaas op een toast 🙈🙉

één maand geleden

Reactie op Mamaenpapavan3

Smeerkaas op een toast 🙈🙉
Lekker toch?!

één maand geleden

Reactie op lindavdheijden

Ik zit morgen op 10 weken. En heb hier sinds week 6 last van. Maar heb hela ...
Ooh niet leuk zeg, lijkt me niks je hele zwangerschap zo misselijk en ziek zijn.

één maand geleden

Reactie op Babyyy1

Ik dronk zoveel ice tea blikjes op een dag, echt mega verslaafd. Sinds ik z ...
Ja apart is dat hé dat het dan zo omslaat.

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Lekker toch?!
Begint tegen te steken 😊

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Ooh niet leuk zeg, lijkt me niks je hele zwangerschap zo misselijk en ziek ...
Ik had het de vorige zwangerschap gelukkig niet de hele zwangerschap. Dus heb voor nu ook nog hoop

één maand geleden

Ik ben altijd verslaafd aan broodje met hummus en tomaat, eet het bijna elke middag. Kan het nu niet hebben, zo smerige lucht🤣

één maand geleden

Koffie, kaas, avondeten. Sowieso sterk verminderde eetlust. Kan geen kwaad, want heb een maatje meer

één maand geleden

Reactie op Bonusmama😌

Ik ben altijd verslaafd aan broodje met hummus en tomaat, eet het bijna elk ...
Ooh haha ja opzoek naar een andere "verslaving " 🤭

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Koffie, kaas, avondeten. Sowieso sterk verminderde eetlust. Kan geen kwaad, ...
Eet je dan wel brood of toast?

één maand geleden

Reactie op Rosana31

Eet je dan wel brood of toast?
Nee, lust ik ook niet meer. Wel soms een volkorencracker met hummus of zuivelspread en tomaat. Verder maak ik "heksendrankjes" met groenten, fruit, kwark, brinta en karnemelk om toch vitamines binnen te krijgen

één maand geleden

Ik ben een echte theeleut.. Maar sinds een paar weken, net als bij mijn eerste zwangerschap, drink ik bijna tot geen thee meer. En ik heb meer moeite in de ochtend met eten. Niet door de misselijkheid(nog geen last van) maar omdat ik geen trek heb 😅

één maand geleden

Gesmolten kaas.. dus tosti etc. Alleen de geur al.. ik heb wel momenteel kaas met stroop op de boterham🤣

één maand geleden

Koffie en diner. En normaal kijk ik naar beiden uit op de dag.... Toevallig las ik het ook al bij een ander terug. Specifiek gebakken vlees en warme groenten kan ik niet verdragen. Van de gedachte alleen al word ik misselijk 🤢