187 Reacties
één maand geleden
Bijna niks meer... helaas is dit bij mij drastisch versterkt door de extreme misselijkheid.
Eten en drinken is echt een straf geworden op het moment. Hopelijk slaat het gauw om! Ik zou zo graag weer een vette hap naar binnen werken haha.
één maand geleden
Nog weinig ! Mijn eten over gans de lijn , heb overal altijd zin in tot da het voor mij staat 🤢🤢
één maand geleden
Reactie op lindavdheijden
Bijna niks meer... helaas is dit bij mij drastisch versterkt door de extrem ...
Ooh wat ontzettend heftig zeg! Gelukkig eet ik nog wel maar ook niet alles sommige dingen maken min ook misselijk. Maar misschien ben ik nog niet zo ver als wat jij bent. Hoeveel weken zwanger ben jij?
één maand geleden
Reactie op Rosana31
Ooh wat ontzettend heftig zeg! Gelukkig eet ik nog wel maar ook niet alles ...
Ik zit morgen op 10 weken. En heb hier sinds week 6 last van. Maar heb helaas ook hg. Dit had ik bij de 2e zwangerschap ook.
één maand geleden
Reactie op Rosana31
Ooh bah ja dat is ook erg naar. Wat lukt je nog wel om te eten?
Smeerkaas op een toast 🙈🙉
één maand geleden
Reactie op Rosana31
Ooh niet leuk zeg, lijkt me niks je hele zwangerschap zo misselijk en ziek ...
Ik had het de vorige zwangerschap gelukkig niet de hele zwangerschap. Dus heb voor nu ook nog hoop
één maand geleden
Ik ben altijd verslaafd aan broodje met hummus en tomaat, eet het bijna elke middag. Kan het nu niet hebben, zo smerige lucht🤣
één maand geleden
Ik ben een echte theeleut.. Maar sinds een paar weken, net als bij mijn eerste zwangerschap, drink ik bijna tot geen thee meer.
En ik heb meer moeite in de ochtend met eten. Niet door de misselijkheid(nog geen last van) maar omdat ik geen trek heb 😅
één maand geleden
Koffie en diner. En normaal kijk ik naar beiden uit op de dag.... Toevallig las ik het ook al bij een ander terug.
Specifiek gebakken vlees en warme groenten kan ik niet verdragen. Van de gedachte alleen al word ik misselijk 🤢