187 Reacties

één maand geleden

Cracker met kipkerrie, dat was echt mijn lievelings lunch. Gisteren na 1 hap werd ik zo beroerd dat ik het hele bakje heb weggegooid 😅

één maand geleden

Vlees 😫 vooral kip, was altijd echt dol op kip maar als ik er nu alleen al aan denk word ik misselijk

één maand geleden

Banaan

één maand geleden

Avondeten en koffie. 😵‍💫

één maand geleden

Appel

één maand geleden

Tot week 8 veel misselijk geweest. 8 tot 10 ging heel fijn enige dat ik niet meer lust terwijl ik alle 3 heel lekker vind is Pizza, Olijven, Aubergine 😅

één maand geleden

Reactie op Kimx1995

Tot week 8 veel misselijk geweest. 8 tot 10 ging heel fijn enige dat ik nie ...
Oh dit geeft echt hoop!! Ik zit nu op 8+2 en nog steeds kotsmisselijk. 🤢

één maand geleden

Ik lust letterlijk niks meer😭. Behalve frietjes en een cheeseburger van mcdonalds en gelato’s😅. Mijn vorige zwangerschap had ik dit echt niet😂.

één maand geleden

Zo goed om te horen dat ik niet de enige ben die de gedachte van avondeten al misselijkmakend vind, vind ook niks echt lekker klinken, kan gelukkig wel steeds meer bedenken om toch aan wat gebalanceerde macros te komen. Het is alleen jammer dat ik ook heel snel klaar ben met die dingen.

één maand geleden

Alles wat zoet is! ik word alleen al misselijk bij de gedachte 🥲

één maand geleden

Koffie 🫠

één maand geleden

Curry 😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Rimileno15

Koffie 🫠
Ik dus ook niet meer.... en ik ben echt een koffie liefhebber. Dit is mijn 1e zw en kon me er echt niks bij voorstellen dat je iets waar je normaliter gek op bent niet meer hoeft. Maar als ik er nu alleen aan denk joh.. gadver 🥲

één maand geleden

Het is best wisselend per dag wat ik niet meer eet. Ik zit nu een ruime week in mijn haat tegen chocolade 💔

één maand geleden

Rode sauzen

één maand geleden

Bruisend water 😂

één maand geleden

helaas alles wat met vlees en ei te maken heeft 😂

één maand geleden

Ik kan dus echt geen kip meer eten, het blijft op mijn maag liggen en de volgende ochtend geef ik alles over 🤢

één maand geleden

Ik kan geen pasta meer eten. Daar word ik echt na 3 happen gelijk zo misselijk van 🙊

één maand geleden

Zalm😵‍💫😵‍💫 me man heeft vandaag een pasta met garnalen en zalm gekookt en de smaak van de zalm werd ik enorm misselijk van. Ik vind het normaal super lekker maar ik ben er helemaal misselijk van geworden.