Hoi hoi, ik was even benieuwd wat je eerst wel lekker vond en nu absoluut niet meer?
Ik dronk s ochtends meestal een maaltijd vervanger maar dat kan ik echt niet meer hebben. Brood vondt ik vreselijk en nu vindt ik het juist lekker haha.
Tot week 8 veel misselijk geweest. 8 tot 10 ging heel fijn enige dat ik niet meer lust terwijl ik alle 3 heel lekker vind is Pizza, Olijven, Aubergine 😅
Zo goed om te horen dat ik niet de enige ben die de gedachte van avondeten al misselijkmakend vind, vind ook niks echt lekker klinken, kan gelukkig wel steeds meer bedenken om toch aan wat gebalanceerde macros te komen. Het is alleen jammer dat ik ook heel snel klaar ben met die dingen.
Ik dus ook niet meer.... en ik ben echt een koffie liefhebber. Dit is mijn 1e zw en kon me er echt niks bij voorstellen dat je iets waar je normaliter gek op bent niet meer hoeft. Maar als ik er nu alleen aan denk joh.. gadver 🥲
Zalm😵💫😵💫 me man heeft vandaag een pasta met garnalen en zalm gekookt en de smaak van de zalm werd ik enorm misselijk van. Ik vind het normaal super lekker maar ik ben er helemaal misselijk van geworden.