151 Reacties

16 dagen geleden

Cola 🥲

16 dagen geleden

Cola.. 🤢

16 dagen geleden

Koffie

16 dagen geleden

Hebt niet echt producten die ik niet meer lekker vind. Wel word ik misselijk tijdens het avond eten. Voornamelijk als de maaltijd wat zwaarder is en m'n maag vol raakt.

15 dagen geleden

Al het avondeten met gehakt 🤢 Ga al kokhalzen als ik er aan denk 😅

15 dagen geleden

Reactie op VeelzijdigeGolf254966

Zo goed om te horen dat ik niet de enige ben die de gedachte van avondeten ...
Ja en vooral als je moet gaan koken al die geurtjes die vrij komen… 😫

15 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Oh dit geeft echt hoop!! Ik zit nu op 8+2 en nog steeds kotsmisselijk. 🤢
Ik ook 8 weken en ook zo misselijk.. nog door de medicijnen van de HA heen.. hopen dat het toch snel bijtrekt 🤞🏽

15 dagen geleden

Koffie! Maar ook de geur van avondeten 🤢

15 dagen geleden

Koffie, terwijl ik normaal altijd als eerste om koffie vraag. Meteen betrapt door een vriendin 🙈 Ik eet geen chocolade meer of zoete dingen omdat ik er misselijk van wordt.

15 dagen geleden

Koffie lust ik niet meer

15 dagen geleden

Broccoli🤢

15 dagen geleden

Stoofvlees, zoals sukade en rundvlees in goulash enzo 😟 Normaal ben ik hier gek op maar de goulash die ik laatst gemaakt had heeft me de hele nacht wakker gehouden, moet er niet meer aan denken!

15 dagen geleden

Rucola, brood, hummus

15 dagen geleden

Vooral vlees en mandarijnen. 🤢

15 dagen geleden

Kwark. Alleen al de verpakking doet me kokhalzen.. slaat echt nergens op, wel lastig aangezien dat mijn standaard ontbijt was…….

15 dagen geleden

Ik ben de hele dag door misselijk. Ik kan alleen maar soepjes eten en ik probeer vooral noddle soepjes te eten. Omdat ik daar wat meer groente en eiwitten in kan doen. Ik moet vaak wel huilen voordat ik eet omdat ik zo een honger heb maar eigenlijk niet wil eten door de misselijkheid. Gelukkig tot nu toe niet veel overgegeven.

14 dagen geleden

Vraagje. Is het zo dat als je nu afkeer van iets hebt wat je normaal wel lekker vind dat je dit de gehele 9 maanden hebt óf kan het ook weer terug komen?

14 dagen geleden

Reactie op WishWish

Vraagje. Is het zo dat als je nu afkeer van iets hebt wat je normaal wel le ...
Ligt eraan. Ik heb alle varianten wel voorbij horen komen maar vaak komt het wel terug. Mijn moeder had een afkeer tegen knoflook toen ze zwanger was van mij en ze lust het niet meer sinds die zwangerschap dus dat is nooit meer goedgekomen😅

14 dagen geleden

Reactie op WishWish

Vraagje. Is het zo dat als je nu afkeer van iets hebt wat je normaal wel le ...
Dat ligt er aan, soms vindt je iets halverwege wel weer lekker en soms wil je het na de zwangerschap ook niet weer hebben.

14 dagen geleden

Bloemkool🤢