Hoi hoi, ik was even benieuwd wat je eerst wel lekker vond en nu absoluut niet meer?
Ik dronk s ochtends meestal een maaltijd vervanger maar dat kan ik echt niet meer hebben. Brood vondt ik vreselijk en nu vindt ik het juist lekker haha.
Hebt niet echt producten die ik niet meer lekker vind. Wel word ik misselijk tijdens het avond eten. Voornamelijk als de maaltijd wat zwaarder is en m'n maag vol raakt.
Koffie, terwijl ik normaal altijd als eerste om koffie vraag. Meteen betrapt door een vriendin 🙈 Ik eet geen chocolade meer of zoete dingen omdat ik er misselijk van wordt.
Stoofvlees, zoals sukade en rundvlees in goulash enzo 😟 Normaal ben ik hier gek op maar de goulash die ik laatst gemaakt had heeft me de hele nacht wakker gehouden, moet er niet meer aan denken!
Ik ben de hele dag door misselijk. Ik kan alleen maar soepjes eten en ik probeer vooral noddle soepjes te eten. Omdat ik daar wat meer groente en eiwitten in kan doen. Ik moet vaak wel huilen voordat ik eet omdat ik zo een honger heb maar eigenlijk niet wil eten door de misselijkheid. Gelukkig tot nu toe niet veel overgegeven.
Vraagje. Is het zo dat als je nu afkeer van iets hebt wat je normaal wel lekker vind dat je dit de gehele 9 maanden hebt óf kan het ook weer terug komen?
Vraagje. Is het zo dat als je nu afkeer van iets hebt wat je normaal wel le ...
Ligt eraan. Ik heb alle varianten wel voorbij horen komen maar vaak komt het wel terug. Mijn moeder had een afkeer tegen knoflook toen ze zwanger was van mij en ze lust het niet meer sinds die zwangerschap dus dat is nooit meer goedgekomen😅