187 Reacties

één maand geleden

Koffie en snoep, zoetigheid in het algemeen lust ik helemaal niet meer… wat natuurlijk niet heel erg is haha 🙈

één maand geleden

Reactie op RoffaChris

Boterhammen
Nouuu dit heb ik ook!!

één maand geleden

Nog niet echt! Koffie smaakt wat anders…. En zoete cravings.

één maand geleden

Champignons en vlees

één maand geleden

Veel kruidige dingen zoals kip tandoori of Thaise curry, terwijl het eerst niet kruidig genoeg kon. Eet nu het liefst aardappelen, kaas en brood.

één maand geleden

Kip.. ik walg echt van kip en warme gebakken/gekookte groente .. gewoon überhaupt avondeten is echt drama.. 😂

één maand geleden

Yoghurt 😅

één maand geleden

Satesaus en gebakken spek(lap) 🤢🤢🤢

één maand geleden

Ongebakken uien, kipdij en sommig ander vlees, vooral als ik het zelf moet bereiden. Die geur van bakkend vlees is echt walgelijk.

één maand geleden

Pindakaas smaakt opeens aangebrand en lijkt oneetbaar. Ik at het elke dag. Choco en koffie hebben ook geen magie meer.

één maand geleden

Vis, alle soorten ook. Terwijl ik er eerder dol op was.

één maand geleden

In het algemeen veel minder trek in zoetigheid. S avonds misselijk als ik teveel eet maar ook als ik te weinig eet. Kleine beetjes hartig eten helpt

één maand geleden

Champignons en alles waar stukjes noten in zitten, zoals verse pesto of mueslirepen 😅

één maand geleden

Fruit 🫣

één maand geleden

Reactie op Lex1992

Fruit 🫣
Ik kan ook echt geen fruit eten. Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en nu helaas weer🙃

één maand geleden

Reactie op DaniqueO01

Ik kan ook echt geen fruit eten. Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en ...
Ik had bij mijn eerste juist ontzettend zin in fruit en nu eet ik het echt met tegenzin en kokhalzend op 🙈 ik heb al een meisje dus ik dacht misschien is dit dan wel een jongen..

één maand geleden

Ik wil juist alleen maar fruit en waterijs. Bij mijn zoontje ook gehad dus misschien weer een jongen?

één maand geleden

Rauwkost en sla. Normaal vind ik dit lekker maar van de week ging ik over m’n nek ervan. 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Lex1992

Ik had bij mijn eerste juist ontzettend zin in fruit en nu eet ik het echt ...
Haha hier is de eerste een meisje, ergens verwacht ik nu dat het weer een meisje wordt, tot nu toe is de zwangerschap precies hetzelfde als bij de eerste 😅

6 dagen geleden

Kip, het idee alleen al maakt me aan het kokken. Gegaard eten vind ik ok als het ergens doorheen zit. Mijn man moest het vandaag voor me halen en opbakken voor in het gerecht dat we gingen eten. Ik weiger!