187 Reacties

6 dagen geleden

Warm eten! En dan voornamelijk mijn eigen eten 🤢 Juist wel ontzettend veel behoefte aan fruit en zuivel

6 dagen geleden

Chips

6 dagen geleden

thee, yoghurt, aardbeiden, vla, sterk gekruid/ruikend eten. Eigenlijk precies hetzelfde als vorige zwangerschappen

6 dagen geleden

Reactie op Emvi86

Pindakaas smaakt opeens aangebrand en lijkt oneetbaar. Ik at het elke dag. ...
Hier precies zoo! Ik at echt een pot pindakaas per week op. Nou nu staat die al een aantal weken onaangebroken in de kast

6 dagen geleden

Koffie.. 😢

6 dagen geleden

Maakt niet uit wat voor vlees. Van het meeste wordt ik al misselijk bij het idee… vooral kip🤢

6 dagen geleden

Cola 🙈

6 dagen geleden

champignons 🙈

6 dagen geleden

Drink geen koffie meer, die geur... En eet ook bijna geen vlees.

6 dagen geleden

Vlees🤢

6 dagen geleden

Niks maar van vlees ga ik echt over mijn nek

5 dagen geleden

Chips🤢

5 dagen geleden

Komkommer en snoep tomaatjes 😭

5 dagen geleden

Koffie, terwijl ik bij de eerste juist moeite had om het bij 1/2 bakjes te laten.

5 dagen geleden

Veel "hartige" dingen waar suiker aan is toegevoegd (bijv lays oven baked chips, vegan heksenkaas) smaakt voor mij echt als vieze zoete zooi. Gewone zoete dingen daan weer geen moeite mee 😅

5 dagen geleden

Reactie op Slaatjeannie

Veel "hartige" dingen waar suiker aan is toegevoegd (bijv lays oven baked c ...
Haha dit beschrijft goed waarom ik dit eigenlijk ook niet lekker vind als ik niet zwanger ben. :’D

5 dagen geleden

Zalm (probeer het wel echt te eten een keer per week) en knoflook (echt onhandig want die geur is zo overheersend!). Hoop dat het beter wordt nu de misselijkheid aan het afnemen is.

5 dagen geleden

Cola , vlees , warm eten bah! En vroeger zo grote verslaving aan cola

5 dagen geleden

Reactie op Slaatjeannie

Veel "hartige" dingen waar suiker aan is toegevoegd (bijv lays oven baked c ...
WooW dit heb ik ook idd! Zo gek! Ook met light mayo en anders beetje halve producten… heel vies 🤢

5 dagen geleden

Warm eten en dan vooral warme groente 🙈. Met veel pijn en moeite eet ik toch het nodige.