9 Reacties

één maand geleden

Je nichtje in vertrouwen nemen en vragen of ze geen oppas kan regelen? Je opa word 80 heel mooi levensjaar je weet nooit wanneer de laatste is

één maand geleden

Het ligt eraan je of je zelf immuun ben. Ik heb dat bijvoorbeeld laten testen. Als je niet immuun ben is het heel gevaarlijk voor zwangere. Een collega van mij kreeg dat doen ik een tijdje in Denemarken woonde en we werkten daar in groep 1. Ze heeft helaas toen haar ongeboren kindje verloren.

één maand geleden

Wat een lastige situatie! Als ik het zo Google dan is het wel serieus gevaarlijk bij prille zwangeren (dus ook de situatie waar jij je nu in bevindt). Uiteindelijk moet je de keuze zelf maken, is het ook buiten? Weet niet of dit het misschien wat makkelijker maakt. Als het contact goed is met je nicht, kan je het haar misschien wel in vertrouwen al vertellen zodat ze er rekening mee kan houden (waar mogelijk natuurlijk) en haar kindje uit je buurt houdt?

één maand geleden

Reactie op maxim ❤️

Je nichtje in vertrouwen nemen en vragen of ze geen oppas kan regelen? Je o ...
Ja heb ik over na gedacht maar ik zit alsnog met de hun "thuis" gezin zegmaar want haar schoonzusje heeft het nu ook al en die komt ook

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Wat een lastige situatie! Als ik het zo Google dan is het wel serieus gevaa ...
Het is wel binnen, en ik heb zelf ook een kindje van 1,5 die natuurlijk ook de hele zaal door rent, en je zit ook met de incubatie tijd natuurlijk wie uit hun gezin het nog meer hebben weet je dan nog niet misschien?

één maand geleden

Reactie op Rosie3007

Het is wel binnen, en ik heb zelf ook een kindje van 1,5 die natuurlijk ook ...
Idd, zeker gezien je zelf een kleintje hebt die het makkelijk over kan nemen ook zou ik misschien toch beslissen thuis te blijven. Wel vervelend, maar je wilt natuurlijk geen risico's pakken..

één maand geleden

Wat een lastige situatie! Ik zou zelf idd toch ook overwegen om thuis te blijven, hoe vervelend het ook is.. Zou je misschien met je opa kunnen afspreken dat jullie op een ander moment langskomen voor zijn verjaardag?

één maand geleden

Ik werk in de kinderopvang en heb ook bloed onderzoek gedaan. Ik heb gelukkig antistoffen. 5e ziekte is onderdeel van het parvo virus, als je dit als kind zelf gehad hebt heb je antistoffen en is het niet schadelijk voor je ongeboren kind. Misschien kun je aan je ouders vragen of je het als kind zelf al gehad hebt. Zo'n 80 procent heeft het als kind ook al doorgemaakt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En anders succes met het maken van een verdere keuze.