14 Reacties
2 dagen geleden
Bij de hap vertelde ze mij dat het belangrijkste is dat je baby blijft drinken. Goed drinken is belangrijk, mocht me dochter (ook 7 maand) niet goed drinken kon ik haar een zetpil aanbieden, maar echt alleen als ze door de ziekte niet goed meer drink.
Hydratatie is echt belangrijk voor ze! En gewoon je gevoel volgen hoor; als het je een gerust gevoel geeft dat een dokter je baby checkt moet je dat gewoon doen!!
gisteren
Allereerst beterschap voor je zoontje!
Volgebsmij moet je aan de bel trekken als hij niet meer wil drinken en een dag geen plasluier meer heeft gehad. En natuurlijk als je je toch zorgen maakt ivm koorts! Bellen naar de huisaets/hap mag altijd en zij kunnen eventueel telefonisch ook wat advies geven 😊
gisteren
Reactie op BloeiendeLicht304104
Bij de hap vertelde ze mij dat het belangrijkste is dat je baby blijft drin ...
Oké we hebben hem een zetpil gegeven dus hopelijk zorgt dat voor wat meer comfort en gaat hij weer drinken.
Hij heeft sinds gister 16:00 totaal 350ml op (met de fles van overgeven eraf) dus stelt me gerust als hij nu weer wat in zou kunnen nemen.
gisteren
Wij zijn deze week bij de hap geweest, daar zei de arts in 24 uur minder dan 2 plasluiers is aan de bel trekken.
gisteren
Je zou eens kunnen proberen of hij een melk 'ijsje' wil. Een speen vol melk ondersteboven in de diepvries (werkt iig goed met bv, kv heb ik geen ervaring mee). Soms hebben ze keelpijn en willen daarom niet drinken en dan kan koelen helpen en krijgen ze zo toch wel ietsje binnen.
Maar bij halve dag niet drinken zou ik ook de ha bellen hoor. Volgens mij is dat ook het advies van thuis arts.nl
Beterschap!
gisteren
Reactie op KleinWonder88
Je zou eens kunnen proberen of hij een melk 'ijsje' wil. Een speen vol melk ...
Dankjewel voor je reactie!
Hij heeft vanmiddag wat gedronken maar heeft hij ook weer uitgespuugd. Wel heeft hij 40ml water op om 18uur en dat is nu het enige..
Ik denk dat ik toch maar ga bellen. Maar het voelt mega dubbel omdat hij wel nog alert is en er af en toe een lachje vanaf komt.
gisteren
Ik heb gebeld en het was allemaal nog oké. Ondanks dat hij weinig heeft gekregen hoeven we hem vannacht niets aan te bieden of te wekken. Hij had nog een kleine plasluier om 22:00 uur en als hij 12 uur niet heeft geplast is er pas reden voor om hem even te laten checken.
Dus ik ga iets geruster de nacht in.
Maar met op de teller 3 kleine plasjes en totaal Max 150 ml melk en 50 ml water op, blijf ik wel alert