10 Reacties
7 maanden geleden
Ik zou de eerste dag 6 pillen krijgen. Na de 5e pil begon er eindelijk iets te gebeuren - mijn vliezen braken een uur later ongeveer. Daarna kreeg ik de wee opwekkers via een infuus toegediend. Deze kunnen ze dan via een pomp instellen qua sterkte. Helaas daardoor een lange tijd in een weeënstorm gezeten… uiteindelijk daardoor wel van 2cm naar 10cm ontsluiting gegaan 😭👌🏻
Iedereen reageert er heel anders op, dus wacht het vooral rustig af! Het kan zomaar snel gaan, maar ook zomaar heel lang duren voor je iets merkt.
Succes! 🍀
7 maanden geleden
Reactie op doreenk
Na drie keer tabletten had ik genoeg ontsluiting
Hoelang heeft de bevalling geduurd ?
7 maanden geleden
Combinatie pillen en (hand) kolven zorgde bijna direct voor weeën. Daarna braken de vliezen spontaan en ging de bevalling zonder weeën opwekkers verder
7 maanden geleden
Reactie op Dioomi190415
Hoelang heeft de bevalling geduurd ?
Mijn bevalling had veel sneller kunnen gaan maar ze deden het heel rustig aan met het infuus
En de overdracht naam ook ruim de tijd voor ze kwam
Wilde vervolgens dat ik zelf meer weeen zou krijgen
Helaas gebeurde dat niet (zoals ik al dacht)
Heb er 9 uur over gedaan vanaf vliezen breken tot onze dochter op me borst
7 maanden geleden
Bij mij kwam de bevalling bij de tweede gift (na 4 uur) vanzelf in een razend tempo op gang, waardoor ik onbedoeld wel een weeenstorm kreeg. Toen heeft mijn bevalling 6 uur geduurd
7 maanden geleden
Ik kreeg ‘s ochtends om 8u 1x twee pillen, om 12u nogmaals 1x twee pillen. Daarna heftige weeënstorm, vliezen zelf gebroken, ruggenprik en m’n dochter is om 22.35 geboren. Ik wil deze keer liever niet opnieuw met medicatie ingeleid worden om zo te proberen een weeënstorm te voorkomen en het op eigen kracht te proberen.