Gisterochtend toen ik naar de wc ging had ik bloedverlies, rozig tot wel rood. Verloskundige gebeld en die zei wacht het even af voor nu nog niet verontrustend aangezien ik geen heftige krampen had. In de loop van de ochtend nam het ook snel af en had ik geen bloedverlies meer.
Nu net ga ik weer naar het toilet en was er weer helderrood bloed op de wc papier. Het was niet heel veel zoals menstruatie, maar toch wel redelijk iets. Weer verloskundige gebeld en die zei hou mij op de hoogte in de loop van de dag tis dat je zo vroeg nog bent en dat we echt nog weinig kunnen zien op een echo.
Nu denk ik terug aan mijn eerste zwangerschap, ik wist pas bij 5 weken dat ik zwanger was en die week ervoor, dus in me 4e week, had ik ook 3 dagen bloedverlies waarvan ik dacht dat ik gewoon ongesteld was. Daar is gewoon een hele gezonde dochter uit voort gekomen 😅
Omdat ik er nu bewust mee bezig ben maakt het me toch heel erg onzeker en wanhopig. Ik ben echt bang dat ik me vruchtje aan het verliezen ben 😢