8 Reacties

3 dagen geleden

Ik was alleen s ochtends beetje misselijk maar is nu weg en moeheid is stuk minder. Verder ook nergens last van. Ben nu 9+1

3 dagen geleden

Ik heb dit ook, voel mij wel de gehele dag hongerig. Wat gevoelige borsten/tepels maar verder geen klachten.

3 dagen geleden

Ja ik ben nu 8+6 zwanger van een tweeling echt super mooi alleen inderdaad bijna geen symptomen buiten moe dit maakt je echt onzeker alleen zie / lees ik dat dit bij iedereen verschilt dus probeer ik me daaraan vast je houden

3 dagen geleden

Je bent niet de enige 😊 Ik ben vandaag 11 + 1 en heb gelukkig ook weinig last van symptomen gehad. Ik ben iets meer moe, heb soms last van hoofdpijn en heb aan het begin op een paar momenten last van duizelingen gehad. Ben gelukkig ook niet misselijk geweest. Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap voorspoedig: ik heb een goede termijnecho gehad en uit mijn NIPT test zijn ook geen afwijkingen naar voren gekomen 😊

10 uur geleden

Ik heb eigenlijk ook nauwelijks symptomen. Niet misselijk, ook niet echt gevoelige borstel (meer) en ik word daar ook onzeker van. In het voorjaar al een miskraam gehad.. wel twee weken geleden een kloppend hartje gezien (7 weken zwanger). Hopelijk over een kleine twee weken meer geruststelling bij de termijnecho..

7 uur geleden

Hier tot ruim 9 wkn ochtend misselijkheid en vermoeidheid. En sinds enkele dagen echt stukken beter en nauwelijks nog klachten. Afgelopen vrijdag nog een goeie echo gehad. Met een kloppend hartje en flinke bewegingen van de baby. Dat geeft enigszins iets vertrouwen. ik snap ik heel goed je twijfel!
Ieder lijf is anders en reageert anders! Ik ben 10 weken (al 2 goede echo's gehad) en weinig symptomen. Helemaal niet misselijk geweest alleen wat meer honger en in de avond wat eerder moe.

6 uur geleden

Ik ben nu 9+1 en heb ook weinig symptomen gelukkig! Ik voel mij soms een beetje weeïg. Ik heb tot nu toe in de hele zwangerschap 2x voor de zekerheid de emmer naast het bed gezet. Gevoelig borsten had ik heel erg maar is ook al weer weg. Ik heb ook bijna nooit buikpijn ik merk nu wel dat als ik te snel opsta ik een soort bandenpijn heb. Laten we vooral proberen te genieten van het feit dat we niet zo ‘ziek’ zijn als sommige zijn! Maar ik snap je onzekerheid. Ik heb dat soms ook een beetje.