15 Reacties

één maand geleden

Het kan op altijd later komen.. je hoeft niet perse veel kwaaltjes te hebben:)

één maand geleden

Ik heb dit ook terwijl bij de eerste ik 300 keer op een dag over gaf.. daardoor maak ik me toch zorgen maar wat ben ik blij om niet misselijk te zijn maar misschien komt dit nog? (Hoop het niet)

één maand geleden

Hi! Als ik andere meiden hoor hier in de topics, heb ik inderdaad nog weinig symptomen. Ik ben nu ongeveer 6 weken. Ik ben nog niet misselijk geweest ( stiekem erg blij mee 🙈 ). Ik ga er ook gewoon lekker op uit. Heb wel regelmatig last van vermoeidheid en kramp in onderbuik. 1 oktober eerste echo. Heel spannend! 😊

één maand geleden

Hier ook weinig kwaaltjes. Wisselt per dag en soms zelfs per uur. Ik lees dat meer vrouwen dat hebben :)

één maand geleden

Ik lees juist ook veel topics waar mensen niets hebben hoor! Ik heb zelf ook nergens last van, behalve klein beetje gevoelige borsten en snel moe. Ben nu 6+1.

één maand geleden

Hier nog maar 4w +4 d en enkel gevoelige borsten en op en af eens een opgeblazen gevoel. Soms eens een steekje in mijn onderbuik maar is snel over. Ik hoop dat het deze keer goed gaat (na een miskraam) maar heb wel het gevoel dat het nu wel beter is. Mijn borsten zijn gevoeliger dan de vorige keer.

één maand geleden

Hier 5+1 en ook nergens last van. Een week geleden wel 2 dagen flinke symptomen maar daarna niets meer. Durf ook niet te testen meer, ik wacht de echo wel af.. nog 2 weken. Vorige zwangerschap super ziek geweest.

één maand geleden

Ik heb zelf ook vrijwel geen symptomen. (Tuurlijk super fijn, maar t maakt je ook onzeker) Soms het soort steek als ik opsta in de onderbuik (waarschijnlijk de banden Ofz) en wel wat vermoeid naar mijn idee maar echt niet extreem! Wordt daar erg onzeker van en dan duurt 3,5 week tot echo nog heel lang!

één maand geleden

Super herkenbaar ook voor mij! Ben nu 7+1, en ben eigenlijk nog niet echt misselijk geweest. Wel pijnlijke (en grotere) borsten, vermoeider en sneller buiten adem, maar had verwacht nu wel meer symptomen te hebben. Nog 12 dagen tot de echo…

één maand geleden

Ik ben zwanger van mn tweede kindje en heb deze keer dus helemaal nergens last van. Geen misselijkheid, geen gevoelige borsten, geen hoofdoijn.. Dat benauwd me best omdat ik met onze meid letterlijk OVERAL last van had 🤣 het enige wat ik tot nu toe ervaar is vermoeidheid..

één maand geleden

Reactie op Marley_007

Ik ben zwanger van mn tweede kindje en heb deze keer dus helemaal nergens l ...
Hier precies hetzelfde!

één maand geleden

6+1 en weinig last ergens van. Ook mijn testen waren heel duidelijk. De streep staat er al voor de controle streep vorige week de laatste cb gedaan die in huis was en ook die was van 1-2 naar 3+ gegaan. Heb alleen last van gevoelige en groeiende borsten en vermoeidheid. Terwijl ik bij mijn dochter echt ontzettend ziek was met alleen lichte streepjes op de test

één maand geleden

Reactie op Esther101

6+1 en weinig last ergens van. Ook mijn testen waren heel duidelijk. De st ...
hoevel weken is 3+

één maand geleden

Ik ben nu 7 weken, maar ook bijna nergens last van. Alleen wat gevoelige borsten en vaker plassen. Terwijl mijn testen ook erg duidelijk waren… 23 september de eerste echo. Erg spannend!

één maand geleden

Je gelooft me waarschijnlijk niet maar wees blij🥹 Bij mijn eerste zwangerschap wist ik niet eens dat ik zwanger was tot 9 weken en kreeg ik alleen in het derde trimester last van mijn ribben. Deze zwangerschap ben ik vanaf 4 weken al zooooo moe en zoveel kwaaltjes al dat ik elke dag denk: hoe gaan we in vredesnaam deze dag doorkomen 😭