9 Reacties

één maand geleden

Ik herken precies wat jij omschrijft. Heb zelf twee testen gedaan. Liepen wel op maar geen knallers. Heb foto’s van de testen van vorige zwangerschap erbij gepakt en toen had ik ook geen knallers. Ik test niet meer verder. Het is en blijft toch altijd afwachten…

één maand geleden

Reactie op Juni2022❤️

Ik herken precies wat jij omschrijft. Heb zelf twee testen gedaan. Liepen w ...
Ik heb ook mijn vorige testen erbij gepakt en idd ook geen knallers. Zelfs de tweede test wat lichter dan de eerste. Maar ik wist toen niet beter, dus heb me daar nooit zorgen over gemaakt. Goed dat jij stopt met testen. Dat zei de vk ook: het verandert toch niks aan de uitkomst. Heb je ook dat je moeilijker kunt genieten van deze zwangerschap?

één maand geleden

Ik snap je wel, maar ik zou het echt proberen niet meer te doen. Een test bied ook geen garantie of een zwangerschap goed verloopt. Ik had in mijn vorige zwangerschap ook gewoon knallers maar had uiteindelijk een missed abortion. Ook na een miskraam test je soms nog langere tijd met een knal streep positief. Geen zorgen maken en het op z’n beloop laten 🍀

één maand geleden

Probeer het los te laten! Doortesten heeft echt geen zin. Probeer vooral goed voor jezelf te zorgen als je enig invloed wil hebben, goed eten, drinken, slapen en foliumzuur slokken. Of je nu wel of geen miskraam krijgt, die extra testen gaan je niet helpen en maken je alleen meer onzeker.

één maand geleden

Ik heb 2x clearblue weken indicator gedaan. 1e een dag voor me NOD omdat ik gewoon nieuwsgierig was. En de 2e een week later omdat ik gewoon niet kon geloven dat ik echt zwanger ben😅. Heb bij mijn eerste ook nooit door getest.

één maand geleden

Ik test ook niet door, ook omdat ik geen testen meer in huis heb en zonde vindt om nog nieuwe te kopen… maar blijven spannende weken, hoe dan ook!

één maand geleden

Aw! Ik snap je helemaal en toch wil ik je mijn ervaring delen. Misschien kan het een klein beetje helpen. Ik ben ook erg onzeker door een miskraam in januari maar ik heb een keer met kruidvat en 1x clear blue digitaal getest en ik laat het hierbij. Bij mijn dochter wist ik niet eens dat doortesten een ding was tot ik het hier las op dit forum. Ik test niet omdat het geen garantie is voor een goede zwangerschap. De eerste keer deed ik alles wat god verbood en bleek zwanger te zijn en alles ging goed. De tweede keer deed ik alles volgens het boekje, ruim op tijd foliumzuur geslikt en alles wat je maar kan bedenken en het werd een miskraam. What is meant for you is meant for you🤍

één maand geleden

Reactie op DJSS

Ik heb ook mijn vorige testen erbij gepakt en idd ook geen knallers. Zelfs ...
Ik moet zeggen dat het ook nog even moet landen dat ik zwanger ben. Besef het nog niet echt. Mede doordat ik vlak voordat ik op vakantie ging nog negatief testte. Paar dagen later op vakantie toch positief. En merk al gelijk dat je al een kleintje hebt dus daar meer mee bezig bent tijdens de vakantie dan de zwangerschap… Voor mijn dochter heb ik een miskraam gehad. Dus ergens ben ik voor nu ook gewoon nog heel voorzichtig en nog niet echt aan het genieten…

één maand geleden

Reactie op Juni2022❤️

Ik moet zeggen dat het ook nog even moet landen dat ik zwanger ben. Besef h ...
Bij mij moet het ook echt nog landen. Precies wat je zegt: je leven gaat gewoon verder. Het lijkt wel alsof het deze keer niet tot me doordringt. Ik wil er echt van gaan genieten. Misschien ga ik zo wel iets kopen voor de baby🤪.