67 Reacties
4 dagen geleden
Hij ligt ook heerlijk bij mij in het grote bed en dat wilde ik voorlopig ook graag zo houden. De oudste ging al veel eerder op een eigen kamertje, vreselijk vond ik dat om dan in de nacht er helemaal uit te gaan de kou in om hem te voeden of te troosten.
4 dagen geleden
Als hij bij jullie in bed slaapt: hoe doe je dat bijvoorbeeld als je zelf later naar bed gaat dan de baby? Haha! Leg je hem er dan vast in en kruip je er later bij? De dame gaat hier vaak tegen 5u bij ons in bed: dan is ze langzamerhand al wat wakker aan het worden en slaapt ze nog lekker verder bij ons!
4 dagen geleden
Heerlijk in de ledikant cosleeper hier, dat houden we voorlopig lekker zo🥰
4 dagen geleden
Reactie op Twinsiemom
Als hij bij jullie in bed slaapt: hoe doe je dat bijvoorbeeld als je zelf l ...
De cosleeper staat nog op de slaapkamer bij ons. Soms voed ik hem op het grote bed in slaap en dan leg ik hem daarna nog even over in de cosleeper zodat ik nog naar beneden kan. Maar regelmatig leg ik m op t grote bed te slapen tussen 19-20u en dan ga ik zelf nog even in bed wat lezen of kijken en dan ga ik ook optijd slapen.
En ik heb nu een bedhekje besteld voor het grote bed nu hij kan kruipen, zodat hij niet kan ontsnappen aan het voeteneind.
4 dagen geleden
Hoi! Bij ons slaapt ze sinds 3 maanden op dr eigen kamer. Wij zijn zelf allebei lichte slapers en werden steeds wakker van haar geknor in haar slaap. Dat hielp niet echt voor onze nachtrust. Nu zijn we alle drie stuk uitgerust in de ochtend.. maar ik zou vooral zeggen doe wat goed voor jezelf voelt. Iedereen doet het weer op zn eigen manier! 😘
4 dagen geleden
Reactie op Twinsiemom
Als hij bij jullie in bed slaapt: hoe doe je dat bijvoorbeeld als je zelf l ...
Ja hij ligt al, en kruipen er later heerlijk warm naast😍🤣
4 dagen geleden
Mijn oudste 2 sliepen bij ons in bed. Nachtrust was er niet meer bij, om nog maar te zwijgen over de periode om ze te laten wennen aan hun eigen kamer.
Bij nummer 3 had ik stellig gezegd. Hij komt niet bij ons in bed. Hij is vandaag 8 maanden en slaapt sinds vandaag op z'n eigen kamer. Daarvoor in de cosleeper maar nu hij gaat draaien en klimmen werd dat te gevaarlijk. Dus eigen kamer eigen bed. Hij deed z'n middagdutjes daar al. Dus ik verwacht eigenlijk dat het makkelijker zal gaan dan met mn eerste 2
4 dagen geleden
Hier nogsteeds in een cosleeper naast mijn bed. Hij is al een tijdje zijn eerste cosleeper ontgroeid dus ligt nu in een ledikant cosleeper. Heel fijn vooral omdat hij nog heeel veel komt snachts. Ik denk dat wij hem pas in zijn eigen bedje gaan leggen als hij nog maar 1x per nacht wakker wordt. Nu is dat nog bijna elke 2 uur en ik wil echt niet zo vaak mijn warme bedje uit.
4 dagen geleden
Hier nog 1 die bij ons op de kamer slaapt en ook nog bij ons in bed, overdag ben ik bezig met hem in zijn eigen bed leren slapen. ‘s avonds begint hij ook in zijn eigen bed, maar tevens voor de nachtrust van iedereen hier thuis is het wel zo dat als hij wakker wordt dat hij bij ons in bed mag. Hij heeft eigenlijk vanaf een maand of 2 constant bij ons in bed geslapen omdat de borstvoeding een behoorlijke aanslag op mijn lijf was in het begin samen met de gebroken nachten
4 dagen geleden
Onze kleine meid is nu sinds zo'n 2 week over naar haar eigen kamer, ze is van 29 mei dus 7 maandjes nu. Vond het ook een hele lastige keuze maar ze werd de laatste tijd steeds wakker van ons hier op de kamer dus ik merk dat ze nu wel rustiger kan slapen. Ze wordt wel nog steeds snachts wakker hoor, maar minder snel. Tot die tijd altijd hier in de cosleeper geslapen. De eerste periode in haar cosleeper op haar eigen kamertje zodat ze wel haar vertrouwde bedje had en overdag opgebouwd in haar ledikant en toen dat goed ging de nacht ook daarin geprobeerd, dat is nu sinds 4 nachten zo. Als ze snachts komt dan neem ik haar wel mee naar ons bed om te voeden en dan leg ik haar daarna slapend weer terug in haar eigen bedje
4 dagen geleden
Bij de eerste: 9 weken bij ons in bed alle slaapjes. Daarna wilde mijn vriend zijn plek in bed weer terug want hij sliep tussen ons in. Ik vind het verschrikkelijk dat hij in de andere kamer lag! Nu bij de tweede liggen zij en ik al 8,5 maand snachts samen en ligt vriend bij ons zoontje op de kamer.
Overdag heeft ze de eerste 4 maanden gewoon beneden geslapen in de box of in het mozesmandje. En tot gisterenavond sliep ze ook de avonden bij ons beneden. Ze ligt nu ook savonds in haar eigen bedje en rond 23.30 uur halen we haar uit haar bedje voor de fles (gekoflde melk) en slaapt samen met mij de nacht in bed ook vanwege de borstvoeding.
4 dagen geleden
Hier ook al sinds de geboorte in de co sleeper naast ons. Vind het echt niet erg en makkelijk dat ze zo dichtbij is mocht ze troost of voeding nodig hebben. En rond 5 uur is ze vaak wakker en slaapt ze bijna altijd verder in ons bed of in onze armen. Zeker nu ze een slaaptegressie heeft lijkt het me geen goed plan om haar op haar eigen kamer te leggen 🥲
4 dagen geleden
Na zes weken had ik haar wiegje in haar kamer gezet. Binnen een uur stond hij weer in onze kamer. Uiteindelijk met 8 weken op der eigen kamertje. Ze snurkte zo hard dat ik geen oog dicht deed. En als ik dan wel sliep, maakte ik haar wakker met mijn slaapgeluiden 😂 dus die eigen kamer was een feest
4 dagen geleden
Zeker! In een ledikant naast me. Co-sleeper paste hij niet meer in 😅
En 9/10 keer met broer (3) en of zus (5) er bij, tussenin 😆
4 dagen geleden
Ons zoontje slaapt nog bij ons op de kamer hij wordt bijna 9 maand