9 Reacties

vorig jaar

Wij hebben draagdoek gekocht die kun je makkelijk aanpassen naar de grote van je baby.

vorig jaar

Wij gaan nog even wachten en wanneer de baby geboren is een draagconsult doen. Maar heb hele goede verhalen gehoord over ergobaby

vorig jaar

Ik heb advies gevraagd vroedvrouw en zij vond ergobaby beter dan Babybjörn (was ze geen fan van). Wij hebben daarom ergobaby op onze lijst geplaatst.
Heb gehoord dat baby bjorn niet zo ergonomisch is ...

vorig jaar

Ik heb beide zaterdag gepast als we de geboortelijst gaan leggen zijn en wat een geklungel was die babybjorn! Zat voor mij persoonlijk ook echt niet goed, allee last viel op mijn rug en je moet die drager echt nog zelf ineensteken, en dat met een baby. Ik heb ook de ergobaby haven gepast en vond die heel fijn zitten! Voelt lekker stevig en geborgen aan en het gewicht zat hierbij ook meer verdeeld doordat het ook wat op de heupen rust. Ik heb dus de ergobaby op de geboortelijst staan🥰

vorig jaar

Reactie op RG

Ik heb beide zaterdag gepast als we de geboortelijst gaan leggen zijn en wa ...
Amai neen ben helemaal fout. We hebben de BeSafe Haven erop staan. Dit is een model specifiek voor newborns tot 11kg. Ik heb niet zo een stevige rug dus als kindje zwaarder wordt denk ik niet dat ik het nog zal dragen, maar dat het eerder de papa zal zijn. Dan mag hij een exemplaar gaan kiezen dat voor hem best past☺️

vorig jaar

Reactie op RG

Amai neen ben helemaal fout. We hebben de BeSafe Haven erop staan. Dit is ...
Het fijne aan de BeSafe vond ik dat het nog een flapje heeft dat omhoog kan achter het nekje van het kindje, extra geborgen en extra steun! Dat heeft de ergobaby dacht ik niet

vorig jaar

Wij gaan voor babybuidel ‘move’ van BabyBjorn. Daar kan de baby iets langer in zitten 😄

vorig jaar

Voor de eerste 2-3 maanden vonden wij een draagdoek het fijnste. Die past namelijk altij perfect voor mama, papa en dat kleine kindje (dat ook nog eens heel erg snel groeit). Pas daarna hebben wij een draagzak aangeschaft die we allemaal fijn vonden.