19 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb de izybaby gebruikt bij mijn zoontje. Geen adapters nodig en kan borstvoeding en water warmen💜. Bij ons dochtertje gaan we Hegen flessen gebruiken maar kunnen we toch weer de flessenwarmers gebruiken van Izybaby https://izybaby.nl/products/nomad-flessenwarmer?currency=EUR&variant=43412471972089&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Google%20Shopping&stkn=9cff9e9f9f3c&utm_source=google-ads&utm_campaign=20310281908&utm_content=&utm_medium=!&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIso77vpfdjAMVU5GDBx37sCAKEAQYASABEgJOqPD_BwE

8 maanden geleden

Hi! Ik gebruik nu de Luvion pro. Zitten 2 opzet stukken op en voor alle flessen geschikt. Is oplaadbaar en dus draadloos te gebruiken, erg makkelijk voor buiten huis. Heeft ook een roer functie die in geval van borstvoeding de voeding gelijkmatig verwarmt en bij kunstvoeding dus het ook direct roert! Ben echt zeer tevreden en hij is ook erg snel, warmt koelkast melk zelfs binnen minuut op!

8 maanden geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Hi! Ik gebruik nu de Luvion pro. Zitten 2 opzet stukken op en voor alle fle ...
Dankje voor je reactie. Heb je weleens gehad dat deze lekte? Ik zit idd te twijfelen om die te halen, hoop alleen dat ie niet lekt haha

8 maanden geleden

Reactie op AlledaagseEcho474259

Dankje voor je reactie. Heb je weleens gehad dat deze lekte? Ik zit idd te ...
Nog nooit gehad! Je moet de fles er wel goed recht opdraaien maar dat controleer ik altijd.

8 maanden geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Nog nooit gehad! Je moet de fles er wel goed recht opdraaien maar dat contr ...
Dankjewel! 🩷 Dat moet dan wel goedkomen

8 maanden geleden

Persoonlijk vond ik een flessenwarmer de meest onzinnige aanschaf die ik gedaan heb; waterkoker en/of magnetron en later gewoon warm water werken veel sneller en gemakkelijk vond ik

8 maanden geleden

Wij hebben deze van Vulpes Goods, omdat hij draagbaar/draadloos is en dus ook overal mee naartoe kan. Mijn schoonzus heeft hem ook en is er heel tevreden over. https://www.vulpesgoods.com/product/draagbare-baby-flessenwarmer-pro-wit/

8 maanden geleden

Luvion ultra pro! Heeft ook een meng functie dus de melk word tijdens het opwarmen “geroerd”

8 maanden geleden

Geen. Magnetron werkt prima. En de eerste tijd krijgt hij zijn melk sowieso op perfecte temperatuur: rechtstreeks uit de borst.

8 maanden geleden

Geen. Ik had er 1, maar was er snel klaar mee. Duurde veel langer met opwarmen dan even koken water met koud mengen en dan geven. Tegen de tijd dat de fles opgewarmd was, was mn zoontje over de zeik 😅 ging dus snel over op een thermosfles kokend water.

8 maanden geleden

Wij hebben de Alecto BW600 flessenwarmer. Simpel en geen poespas. Deze toevallig met het kerstpakket van mijn vriend kunnen halen dus vonden we helemaal prima😊

8 maanden geleden

Reactie op SuusZ88

Geen. Magnetron werkt prima. En de eerste tijd krijgt hij zijn melk sowieso ...
Een magnetron wordt afgeraden voor de opwarming van borstvoeding ☺️

8 maanden geleden

Reactie op MollySjaakGuus

Dat is niet per se waar; je moet zorgen dat het niet te warm wordt (omdat de kwaliteit dan IETS minder KAN worden) en dat is soms met de magnetron wel het geval op sommige plekken. Als je na 15 seconden verwarmen even stopt, het flesje walst en daarna nogmaals 15 seconden is er niks aan de hand.

8 maanden geleden

Wij hebben bij onze dochter de bv ook gewoon in de magnetron opgewarmd. Paar keer tussendoor stoppen walsen. Is altijd goed gegaan.

8 maanden geleden

Reactie op Hanneke198614

Dat is niet per se waar; je moet zorgen dat het niet te warm wordt (omdat d ...
Maar waarom zou je dat risico willen lopen om je kostbare moedermelk te verwarmen in de magnetron met kans dat je goede stoffen stuk maakt?!

8 maanden geleden

Maar waarom zou je dat risico willen lopen om je kostbare moedermelk te ver ...
Omdat als je alle adviezen exact letterlijk neemt je jezelf en al je dierbaren in bubbeltjesplastic moet verpakken en totaal geen (leuk) leven meer hebt. Nee, overdreven natuurlijk maar iets losser omgaan met alles en wat luchtiger in het leven staan maakt mij wel een stuk meer ontspannen en blijer

8 maanden geleden

Reactie op Hanneke198614

Omdat als je alle adviezen exact letterlijk neemt je jezelf en al je dierba ...
Absoluut maar dan is het toch juist verstandiger om met de juiste dingen losser om te gaan… want hoezo zou je dan de moeite nemen om af te kolven want ja goeie stoffen, en dan het risico lopen om die goeie stoffen kapot te maken… is zonde van alle moeite die je doet om te kolven etc toch… dan kan je dus beter voor een flessenwarmer gaan

8 maanden geleden

Ik stop met reageren; iedereen zijn eigen keuzes en alle respect voor wat dat dan ook is. In mijn ogen is niets goed of slecht of juiste dingen/betere keuzes; wilde alleen ook een andere kijk op de situatie geven maar denk dat dat punt inmiddels wel gemaakt is

8 maanden geleden

Absoluut maar dan is het toch juist verstandiger om met de juiste dingen lo ...
Niet alle mensen hebben het geld om een flessenwarmer te kopen helaas. Opwarmen van bv in de magnetron is dan niet het meest ideaal maar het is niet „verboden”. Als je zorgvuldig tewerk gaat kan het geen kwaad om je bv in de magnetron op te warmen, lage wattage en kort opwarmen en goed walsen/schudden en proberen. Op verschillende sites is dit ook terug te lezen waaronder ook op de borstvoedingsorganisatie la leche league. Er is geen goed of fout en ik denk dat dat voor iedereen anders is in de keuzes die zij maken. Wij hadden de vaste flessenwarmer van dr.brown die flessen „au bain marie” opwarmde. Ik kan je vertellen, de flessen kwamen geregeld veel te heet eruit ondanks dat we de voorgeschreven tijd instelden, of gewoon nog koud… wij zijn dus vrij snel overgestapt op de magnetron.