18 Reacties

één maand geleden

Ik slik de gehele zwangerschap vitakruid mama dag&nacht werd aanbevolen door mijn verloskundige ☺️

één maand geleden

Ik kreeg van mijn verloskundige Orthica PrenaFemme aangeraden, omdat daar geen vitamine A in zit (vitakruid volgens mij wel wat)

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik kreeg van mijn verloskundige Orthica PrenaFemme aangeraden, omdat daar g ...
Ohja, wel maar 1, ook al staat op het potje 2. Is echt een hoge dosis haha, had het even nagevraagd.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik kreeg van mijn verloskundige Orthica PrenaFemme aangeraden, omdat daar g ...
Bij mijn weten zit er geen vitamine A in. Althans dat zag ik niet bij de samenstelling staan. ☺️

één maand geleden

Hoi allemaal, ik slik zwanger met foluimzuur en vitamine D is dit genoeg? Groetjes!!!

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Bij mijn weten zit er geen vitamine A in. Althans dat zag ik niet bij de sa ...
Oh top, ik las dat eens bij een ander forum. Ja vooral goed de ingrediënten blijven lezen haha

één maand geleden

Ik heb die van davitamon met visolie

één maand geleden

Supplementen van Vitakruis zijn actieve supplementen. En die zijn zeer goed. Ik zou je daar eens goed in verdiepen. Had een keer een cursus gedaan tijdens mijn vorige zwangerschap over voedingssupplementen. Heel waardevol was dat! Het is zeker wat prijziger, maar absoluut waard! Davitamon is weer synthetisch wat ervoor zorgt dat het niet goed word opgenomen door het lichaam.

één maand geleden

Reactie op Naomi_palopis

Hoi allemaal, ik slik zwanger met foluimzuur en vitamine D is dit genoeg? ...
Ik ook! Als je gezond eet blijkt dit zeker voldoende te zijn. Vit D best wel in levertraan vorm voor beste opname

één maand geleden

Ik slik van Laveen de multi en de omega supplementen en dan slik ik nog lutigold extra van Holland & Barret. Zelf slik ik nog een kwalitatieve hoge vitamine D en vit b12 erbij omdat ik daar altijd extra van nodig heb.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Ik slik de gehele zwangerschap vitakruid mama dag&nacht werd aanbevolen ...
Heb ik ook gebruikt tijdens eeeste zwangerschap. Plus extra omega. Beviel mij prima idd

één maand geleden

Reactie op Sofie11

Ik ook! Als je gezond eet blijkt dit zeker voldoende te zijn. Vit D best we ...
Levertraan bevat schijnbaar echt teveel vitamine À voor als je zwanger bent. Ze raden dat af.

één maand geleden

Ik slik compleet zwanger van de kruidvat + een multivitamine en een omega 3 visolie

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Ik slik compleet zwanger van de kruidvat + een multivitamine en een omega 3 ...
Heb toch de VitaKruid dag en nacht besteld en ga daar morgen mee beginnen. Wist totaal niet dat die van de kruidvat niet heel goed was. Ik hoop dat ik niet te laat ben (vandaag precies 6weken)

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Heb toch de VitaKruid dag en nacht besteld en ga daar morgen mee beginnen. ...
Ik slik die van de Kruidvat, waarom zouden die niet heel goed zijn?

één maand geleden

Reactie op Miies223

Ik slik die van de Kruidvat, waarom zouden die niet heel goed zijn?
Bij mij raadde vk ook alles van kruidvat af, veel onnodige toevoegingen en lagere kwaliteit. Maar je kan altijd even zelf bij je vk navragen!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Bij mij raadde vk ook alles van kruidvat af, veel onnodige toevoegingen en ...
Aha, ik ben zelf momenteel 3,5 week op vakantie in Bali en de Kruidvat vitamine zijn momenteel de enige die ik mee heb. Ik ga de verloskundige even een mailtje sturen denk ik

één maand geleden

Reactie op Miies223

Aha, ik ben zelf momenteel 3,5 week op vakantie in Bali en de Kruidvat vita ...
Ah nou sowieso altijd beter iets dan niets! Zou me daar niet teveel zorgen over maken hoor ♡ denk dat heel veel vrouwen (en mensen in het algemeen) vitamines van kruidvat gewoon kopen