11 Reacties

4 dagen geleden

Omnibionta pronatal + 😊

4 dagen geleden

Wat ik zelf sowieso weet is dat je vitamine D de hele zwangerschap moet doorklikken Ik heb een link naar het voedingscentrum welke vitaminen nog meer zouden kunnen (in overleg met je verloskundige) https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/zwanger-en-kind/zwanger/welke-supplementen-moet-ik-slikken-als-ik-zwanger-ben-.aspx

4 dagen geleden

Tegen mij zei ze: maak je multi met foliumzuur gewoon op, en daarna in ieder geval vitamine D blijven nemen (en denk zelf dat een vit C ook wel goed is in de wintermaanden)

4 dagen geleden

Vitamine D werd bij mij genoemd als belangrijkste en zelf doe ik ook visolie omdat het niet lukt vaak genoeg vis te eten in de week

één dag geleden

Iemand advies voor een zwangerschapsvitamine (multivitamine), zonder een al te sterke geur en smaak? Ik merk dat ik zo een moeite heb om te slikken nu zonder dat ik bijna over m’n nek ga 🙈.

één dag geleden

En kent iemand benodigde vitamine tabletten die smelten? Ik weet dat het aanstellerig klinkt, maar ik ben nooit goed geweest in pillen slikken. De progynova en duphaston die ik momenteel inneem zijn de grootte van de pil en dat is echt max wat ik kan hebben. Anders duwt mijn lichaam ze bij het slikken in een heftige verslikreactie weer uit m'n strot, en soms geef ik er zelfs bij over. 😅 Met veel water nemen lukt niet, tussen m'n eten proppen ook niet, ze achterin m'n tong plaatsen en hoofd achterover of voorover werkt óók niet. Ik schaam me ervoor, maar het is wat het is... 🙈

één dag geleden

Reactie op Usagi

En kent iemand benodigde vitamine tabletten die smelten? Ik weet dat het aa ...
misschien zijn er gummies die de juiste samenstelling hebben ?

één dag geleden

Ik slik vitakruid mama dag en nacht. Deze kun je de hele zwangerschap en eventuele borstvoedingsperiode blijven doorslikken. Daarnaast slik ik magnesium, vitamine d3+k2 en visolie.

19 uur geleden

Multicentrum multivitamine voor zwangere vrouwen! 😊

17 uur geleden

Reactie op Usagi

En kent iemand benodigde vitamine tabletten die smelten? Ik weet dat het aa ...
Hier op het forum zie ik best veel advertenties met gummies idd. Die zitten tussen de updatejes en artikeltjes als je naar je zwangerschapsdag/week informatie gaat enzo 😊

2 uur geleden

Reactie op Usagi

En kent iemand benodigde vitamine tabletten die smelten? Ik weet dat het aa ...
Ik heb precies t zelfde, krijg geen pil weg. Verloskundige raadde mij ook aan om extra vitamines te slikken maar de meeste zijn van die (in mijn ogen) gigantische capsules. Dus ik heb tot op heden ook nog niks in huis gehaald. Ben nu 12+2 maar misschien zijn die gummy’s wel wat zag ik net bij iemand in de comments staan