13 Reacties

11 dagen geleden

Volg

11 dagen geleden

Ik ben ook druk op zoek en naar het kijken naar een passende zorgverzekering. Ik wil graag poli klinisch in het ziekenhuis bevallen dus een zorgverzekering die daar de beste dekking op heeft. Maar zie door de bomen het bos niet meer pfff

11 dagen geleden

Reactie op 💜

Ik ben ook druk op zoek en naar het kijken naar een passende zorgverzekerin ...
Ik twijfel nog super erg wat ik wil gaan doen, thuisbevalling in speciaal bad of toch ziekenhuis voor de zekerheid... hoe dan ook iets wat het beste dekkend is is idd wel gewenst! Maar ik kan er geen overzicht op krijgen, zoveel informatie...

11 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Ik twijfel nog super erg wat ik wil gaan doen, thuisbevalling in speciaal b ...
Precies dat! Ik ben wel bezig met van die zorg vergelijk sites maar het blijft lastig. We hebben nog even voor het nieuwe jaar om iets te kiezen , gelukkig :)

11 dagen geleden

Net hierover gereageerd op een ander topic in het grote forum.

11 dagen geleden

Ik blijf denk ik bij zilverenkruis en dan een aanvullend pakket. Maar vanaf 13 november kan je weer vergelijken via Independer naar verzekeringen en ga dan zeker even kijken of het toch evt goedkoper kan

11 dagen geleden

Volgens mij heb je bij medisch al best wat in je basisverzekering. Je kan vooral letten op vergoeding voor cursussen, bostvoedingkundige, fysio die je misschien vooraf of achteraf nodig hebt, etc 😊 Ik zat bij FBTO en die hebben geen uitbreidingspakket voor rondom zwangerschap/bevalling. Ben nu voor 2025 overgestapt naar Menziz met Verzorgend 2 als extra pakket. Vond daar wel heel wat inzitten.

11 dagen geleden

Ik zit bij cz met aanvullende jongere verzekering, net even alle vergoedingen doorgelezen mbt de bevalling en ik heb nu al besloten dat ik hierbij blijf! Voor de thuisbevalling wordt sws alles gedekt, kraamzorg etc ook! Zonder medische indicatie in het ziekenhuis zit wel eigen risico aan verbonden maar ook hiervan wordt een aanzienlijk prima bedrag vergoed. Vond het allemaal erg redelijk dus keuze was snel gemaakt😇🌸

11 dagen geleden

Worden de zorgverzekeringen niet morgen pas bekend voor komend jaar?

11 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Worden de zorgverzekeringen niet morgen pas bekend voor komend jaar?
Ja de kosten zijn nog niet overal bekend idd! Maar volgens mij qua inhoud wel 🤔

11 dagen geleden

De zorgverzekeringen worden idd pas morgen bekend. Ik werk zelf bij een zorgverzekeraar en mijn tip is om zeker opnieuw te kijken naar de vergoedingen. Wat dit jaar nog wel in je aanvullende pakket zit kan zomaar volgend jaar minder zijn of in een hoger aanvullend pakket zitten. Het is echt een rekensommetje van wat je denkt nodig te hebben vs. de kosten van je aanvullende premie.

11 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Ja de kosten zijn nog niet overal bekend idd! Maar volgens mij qua inhoud w ...
Nee die worden ook pas morgen bekend

11 dagen geleden

Reactie op TedereSequoia773088

Nee die worden ook pas morgen bekend
Ohh oke, nou lijkt me ook sterk dat het ineens een compleet ander pakket is 😅 althans dat hoop ik dan maar...