15 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb zo’n mobiel van tiny love met white noise hierdoor valt mijn dochter ook gelijk in slaap. (Soothe’n groove mobile)

5 maanden geleden

5 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/numsy-shush-white-noise-machine-baby-2025-witte-ruis-apparaat/9300000184399771?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze werkt hier heel goed, van White noise tot allerlei liedjes en geluidjes. In de ochtend vind ik de kleine vlak naast het apparaatje en het is handig mee te nemen!

5 maanden geleden

Ik heb 1 van numsy in kinderwagen en 1 van flow Amsterdam in bed want die heeft een cry sensor , werkt bij ons ideaal!

5 maanden geleden

De numsy shush!!! Ideaal!! Of via YouTube white noise baby opzoeken. Die is live en geen reclames. Mijn zoontje valt direct in slaap

5 maanden geleden

Numsy is top. Kan je ook zonder timer gebruiken waardoor deze hele nacht aan kan blijven. En batterij is erg goed!

5 maanden geleden

Numsy mini! Bij ons zoontje gaat deze al meer dan een jaar mee en ook nu bij onze dochter in gebruik. De numsy original ook gehad maar ging snel kapot, bij vrienden van ons ook.

5 maanden geleden

Moony bear is top!

5 maanden geleden

Wij hebben een white noise knuffel van flow Amsterdam. Meerdere standen en ziet ook nog eens leuk uit

5 maanden geleden

Moonie beer

5 maanden geleden

Numsy!!!

5 maanden geleden

Echt alles is prima! Zolang er maar white noise uit komt :). Numsy is wel het bekendste