8 Reacties

茅茅n maand geleden

Herkenbaar, niet elke nacht gelukkig. Maar ik droom heel heftig en veel en ben vaak wakker

茅茅n maand geleden

Ik heb ook veel nare dromen. Erg vervelend

茅茅n maand geleden

Hier ook hele rare nachtmerries/dromen die ik me niet meer kan herinneren. Vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Deze droom bleef me helaas wel bij. Badend in het zweet en huilend wakker geworden馃槪 Hoort dit er allemaal bij?

茅茅n maand geleden

Reactie op Cindel02

Hier ook hele rare nachtmerries/dromen die ik me niet meer kan herinneren. ...
Dit had ik precies hetzelfde vannacht! Vorige keer met precies dit termijn waar ik nu ben een miskraam gehad, dus dat spookt veel in m鈥檔 hoofd. Helemaal in paniek wakker 馃槄 Verder vallen de nachtmerries wel mee, maar zijn mijn dromen zo levensecht dat is soms twijfel of het een droom was of echt gebeurd 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op RoffaChris

Dit had ik precies hetzelfde vannacht! Vorige keer met precies dit termijn ...
Ik heb in juni een miskraam gehad. Misschien spookt die angst dat het nu weer gaat gebeuren teveel door m鈥檔 hoofd dat zelfs m鈥檔 nachtmerries erover gaan. Of het gaat echt gebeuren (ik hoop het niet!). Maar sommige dromen lijken idd levensecht 馃槀 Hoe gek kan je onderbewustzijn je maken. Kan dat vrouwenhoofd dan nooit is uit?馃馃ぃ

茅茅n maand geleden

Gisteren toevallig wel een nachtmerrie gehad馃檲 bij mijn vorige zwangerschap had ik niet echt nachtmerries maar gewoon heeeele rare dromen馃槀

茅茅n maand geleden

Pff ik heb echt dromen waar ik mij voor schaam! 馃槀 Ook helaas heel veel herbelevingen馃槚

茅茅n maand geleden

Mijn nachtmerrie van vannacht werd helaas werkelijkheid.. de hele dag krampen in m鈥檔 onderrug gehad en om kwart over 4 vanmiddag na het plassen lichtroze bij het afvegen. Rond half 8 weer geplast en toen helderrood bloed met afvegen. Voor mijn gevoel wordt dit een miskraam. 16 dagen na ovulatie kan het toch geen innestelingsbloeding meer zijn? Ik heb al sinds afgelopen donderdag een licht positieve test die ook niet echt opliepen 馃槄