9 Reacties
3 dagen geleden
Wij zijn met oud en nieuw een weekje geweest, de kleine was toen 8 maanden. Ik adviseer qua om een grotere maat skipak te kopen en wat maillots. Grotere maat omdat het gewoon makkelijker aan en uitkleden is en maillots omdat zo een skipak toch al heeeel warm is!
Verder zijn wij veel buiten geweest in de kou, die week heeft hij on-ge-lo-fe-lijk goed geslapen, zowel overdag (veel buiten) als ‘s nachts. Nu we thuis zijn is dat allemaal weer weg helaas😢
We houden ons sowieso niet aan een strikt schema, maar zou dat bij een vakantie al helemaal loslaten, lekker meenemen waar je naar toe gaat. Ik snap dat dit wel uiteindelijk ook ligt aan hoe makkelijk je kindje is.
Verder was de draagzak hier een must have! Zo een kinderwagen door de sneeuw was niet te doen😄
3 dagen geleden
Wij zitten nu in de auto om te gaan! Ik heb droge huid zalf mee van drs Leenarts want de wangetjes worden nog wel eens blootgesteld aan koude wind. Daarnaast natuurlijk goed smeersel tegen de zon (ook als er geen zon is).
Wij hebben dunne wollen broekjes mee voor onder zijn ski pak.
3 dagen geleden
Wij zijn met ons zoontje van 7 maanden op skivakantie geweest. Hier mijn tips:
- draagzak
- skietjes voor onder de wandelwagen
- laagjes, laagjes, laagjes
- warme 'slofjes'
- alpine oorkappen (voor de après-ski 😉)
- gezichtscrème voor guur weer (weledra)
3 dagen geleden
Reactie op Lasej
Wij zijn met oud en nieuw een weekje geweest, de kleine was toen 8 maanden. ...
Zou jij het aanraden om van die ski’s voor onder de kinderwagen te halen? Ik denk dat mijn dochter veel in de draagzak zal hangen, maar het lijkt mij ook fijn om de kinderwagen mee te kunnen nemen voor slaapjes/spullen.
13 uur geleden
Wij hadden de babygym ook meegenomen. Neemt niet veel ruimte in beslag en ze kon zo wel lekker bewegen op vakantie. Verder warme muts en jas en deken over de kinderwagen en zonnebril tegen de zon. Belangrijk om de ogen te beschermen tegen de zon. Wij hebben de baby vanwege de kou alleen voor korte wandelingen mee naar buiten genomen. Rond de -5 in het dal.