Hoi, op Vrijdag 6 September testte ik positief 1-2 weken, op Woensdag 11 September heb ik een 3/ 4 weken echo gehad.echo werd gemaakt omdat familie verre reis gaat maken en we het daarvoor in het echt wilde vertellen. Echter was er niks te zien, een dik wit streepje, verloskundige zei dik baarmoederslijmvlies. Het klopt toch dat je met zo vroeg eigenlijk niks ziet? Ze had het of over een goede zwangerschap of mogelijk een miskraam kon zijn.
Ik heb hele gevoelige borsten, geen bloedverlies of buikpijn gehad.
Mijn volgende echo staat gepland op Donderdag 26 September.
Als alles klopt ben ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger en ben ik dus volgende week donderdag 6 weken. De verloskundige heeft geteld vanaf laatste menstruatie 1e dag en dan zou ik as donderdag 7 weken zijn, geen idee wat nu klopt of hoe ver ik ben.
Ik heb hele tijd heeeel veeeel testen gebruikt omdat ik me echt heel erg druk maakte en onzeker over het woord miskraam...
Ik testte dus op Vrijdag 6 September 1-2 weken, op Dinsdag 10 September ging die naar 2-3 weken en ik heb vorige week paar keer getest , toen was die elke keer 3+, maakt niet uit welk dagdeel.
Vandaag dacht ik nadat ik voor het laatst afgelopen Dinsdag had getest ik ga voor de grap is testen, nu staat die weer op 2-3....
Ik word daar gelijk weer onzeker van... daalt dan me hgc en geen goed teken of zegt dit echt niks en komt het gewoon omdat ik misschien meer gedronken heb en andere momenten dat ik testte misschien niet?
Op een gegeven moment vanaf een bepaalde dag/week zou die toch niet meer op 2-3 moeten testten... als ik alles moet geloven via de apps ben ik nu bijna 6 weken zwanger?
Hoor graag of jullie hier ervaringen mee hebben ofdat jullie me gerust kunnen stellen.
Liefs ❤️