Oké, een beetje een rare topic. Maar wil het voor mezelf en m’n baby toch even geplaatst hebben. M’n vriend en ik hadden een kapsalon besteld voor t eten, maar halverwege vond ik dit??? Ik heb het doorgestuurd naar die meneer en die zegt dat dit kip is.. ja sorry maar het lijkt wel een worm. Wat denken jullie en als het wel zo is, is dit schadelijk voor m’n zwangerschap?
Heel vies. Maar toevallig t zelfde vandaag meegemaakt alleen dan met zelfgemaakte soep. Dacht dus lekkere kippensoep te hebben gemaakt met extra veel groente, terwijl dat ik het at zag ik een larf op m'n lepel! Geen idee hoe die dus in mij soep terecht is gekomen, ik heb de groente en de kip goed extra gewassen!! Meteen de hele soeppan weggedaan :( walgelijk !!
Naar idee dat als je een eigen maaltijd maakt, het ook sltijd kan gebeuren. ...
Denk niet dat het schadelijk is, te zij je misschien grote hoeveelheden ervan eet? Volgens mij overleven ze het niet in de maag door de zuurgraad vd maag? Maar zeker weet ik het niet.. ik probeer er vooral niet aan te denken, veel water drinken zodat je je lichaam goed spoelt denk ik maar..
Zou het niet een soort kraakbeen kunnen zijn? Ik heb je foto in obsidentify gegooid en dir gokt een larve van een lieveheersbeestje. Dat lijkt me niet heel aannemelijk als ik foto's google. Wat het ook was, het is in ieder geval dood.