146 Reacties

één maand geleden

Reactie op DPB15

Van alles willen eten en vervolgens maar één hapje nemen.
Dit! Hele dag in de keuken gestaan want zo zin in een lekkere stoofpot.. 2 happen en ik trok het niet meer 😭 Om vervolgens nog wel 2 tompoezen weg te werken 🤫

één maand geleden

Vliegen binnen Europa, maar via de paspoortcontrole naar de terminal voor intercontinentale vluchten omdat daar een Mc Donalds zit 😁 De meneer van de douane vond het hilarisch.

één maand geleden

Normaal een heel rustig en ingetogen persoon maar ineens kan ik behoorlijk fel uit de hoek komen🤭 gelukkig vind mijn omgeving dit geweldig om eens mee te maken haha

één maand geleden

Huilend mijn vriend bellen dat de vloer stinkt van ons nieuwe huis.. 😅

één maand geleden

Reactie op Daphnee3

Ik eet ananasschijfjes met zure mat eromheen😂
Hier kreeg ik na het lezen er direct zin in zojuist eindelijk gehaald word raar aangekeken maar het is heerlijk 🤤

één maand geleden

M’n bijnaam is momenteel Snuf de Hond. Alles ruikt sterk en stinkt.

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Pffff zodra ik de koelkast open trek kan ik wel over mn nek gaan😭
Niet normaal hè dit.. heb vandaag het hele huis gepoetst inclusief koelkast! 😂👋

één maand geleden

Net bijna over mijn nek gegaan door mijn eigen zweetsokken 😅

één maand geleden

Ik kom er nu, nu ik voor de vierde keer vandaag in tranen uitbarst (dit keer om een Hazes liedje) achter hoe fijn dat is: door mn snotneus ruik ik die stank die overal hangt even niet.

één maand geleden

Normaal gesproken neem ik graag een heet bad (vooral op koude/regenachtige dagen), en het helpt ook met iets beter slapen. Echter kan ik een heet bad nu beter mijden. M'n senior die met mij samenwerkt was laatst met me in gesprek. Hij maakte de opmerking dat ik nogal moe eruit zag en ik bevestigde dat. Toen zei hij dat ik een bad kon nemen voor het slapen. "Voorlopig geen bad voor me. Misschien binnenkort weer... Vrijdag weet ik of ik weer in bad mag of niet" zei ik en hij staarde me zwijgend aan met een blik alsof hij ergens een vermoeden had (vrijdag zou ik testen. Bij negatief kon ik weer baden. Maar het is positief geworden 😏). Zou hij het weten ?😅

één maand geleden

Reactie op Usagi

Normaal gesproken neem ik graag een heet bad (vooral op koude/regenachtige ...
Ik heb geregeld een elektrische deken aan Vorige zwangerschap ging ik ook in mijn infrarood sauna Niet hoog maar lekker Mocht van de gynaecoloog als ik goed luisterde naar me lichaam

één maand geleden

Ik sliep altijd pas rond 01:00 uur nu lig ik al de hele week om half 10 in me bed en sochtends wil ik er niet uit komen

één maand geleden

Reactie op Usagi

Normaal gesproken neem ik graag een heet bad (vooral op koude/regenachtige ...
Wist je dat als je normaal altijd een heet bad neemt dit gewoon mag ? Ik heb bij mijn eerste soms hele dagen in een heet bad gelegen omdat ik zoveel pijn had. En dan is het zo heet dat ik de afzuiger aan heb maar nog het brand alarm afgaat als ik de deur open doe

één maand geleden

Reactie op Roambr

Wist je dat als je normaal altijd een heet bad neemt dit gewoon mag ? Ik h ...
Hoeveel weken was je toen je dat deed? 😳 Ik zit op 4+4 en ben bang dat het vruchtje nog te fragiel is voor zulke temperaturen.

één maand geleden

Reactie op Usagi

Hoeveel weken was je toen je dat deed? 😳 Ik zit op 4+4 en ben bang dat het ...
Persoonlijk zou ik het niet doen, of toch even wachten tot je het eerste trimester voorbij bent. Puur gewoon al omdat, als het toch mis gaat, hoeft niet zozeer door het bad te komen, jan ook gewoon een andere oorzaak hebben, maar dan zal je jezelf het continu blijven verwijten van misschien komt het door het bad/hoge temperatuur etc. Nogmaals, iedereen maakt die keuze voor zichzelf, maar persoonlijk denk ik van wat maakt die paar weekjes nu uit op een heel mensen leven dat je even moet douchen in plaats van in bad. En anders even bespreken met een huisarts of verloskundige..

één maand geleden

Reactie op Usagi

Hoeveel weken was je toen je dat deed? 😳 Ik zit op 4+4 en ben bang dat het ...
Ik wist 3dagen voor mn NOD dat ik zwanger was en ik heb altijd gewoon in bad gelegen . Zondag was bad dag en lag ik echt bijna een hele dag ik bad. En Savonds ook vaak een uur

één maand geleden

Reactie op Roambr

Ik wist 3dagen voor mn NOD dat ik zwanger was en ik heb altijd gewoon in ba ...
Mijn gynaecoloog zei al tegen mij In de sandinistische landen hebben ze neit meer miskramen dan bij ons Terwijl hun in een warm bad of sauna gaan Alleen goed luisteren en letten op je lichaam Niet over je grenzen gaan

één maand geleden

Reactie op Mamavanmini

Midden in de nacht een onstilbare behoefte hebben aan kipnuggets van de mac ...
Zo grappig. Een van mijn eerste kwaaltjes was dus dat ik ineens kipnuggets niet meer lekker vind 😂 ik baal daar zo enorm van 🥲

één maand geleden

Als je lichaam gewend is aan veel in bad gaan, kan je dit gewoon blijven doen!

één maand geleden

Zo grappig. Een van mijn eerste kwaaltjes was dus dat ik ineens kipnuggets ...
Aahh… ik vond gisteravond naturel chips ineens geen smaak hebben🤔