146 Reacties

茅茅n maand geleden

Klagen over de klachten die je hebt en onzeker worden over ontbrekende klachten 馃檮

茅茅n maand geleden

Ik zit met m鈥檔 knoop open achter m鈥檔 bureau op werk.. en vergeet hem wel eens dicht te doen als ik wegloop..

茅茅n maand geleden

Pijnlijke tepels en nog pijnlijker als ik me dochtertje borstvoeding geef馃珷

茅茅n maand geleden

Wanneer je de categorie diepvries snacks helemaal uit scrolt in de Albert Heijn app omdat je alleen maar trek hebt in ongezonde dingen馃槄

茅茅n maand geleden

Al 20 jaar geen mcdonalds eten en nu ineens zin hebben in zo鈥檔 hamburger. 馃槀

茅茅n maand geleden

Ineens overal kunnen slapen! Ben met mijn man aan het roadtrippen in een huurauto en slaap ook terwijl ik mijn mobiel voor navigatie omhoog blijf houden. Alvast aan het oefenen met multitasken 馃槈

25 dagen geleden

Met mijn arm m鈥檔 borsten ondersteunen bij elke hobbel of drempel tijdens het fietsen

25 dagen geleden

Huilen over dat je vergeten bent de was aan te zetten en daarna kokhalzen omdat je naar het putje kijkt in de wasbak bij het tandenpoetsen. 馃あ

25 dagen geleden

Een pakje zure matten zo naar werken, niet de deur uit gaan zonder kortszakjes, gemberthee is het nieuwe water, broek elke keer een stukje verder open willen doen en kruimels in bed.

25 dagen geleden

Reactie op MiniMe2025

Ik zit met m鈥檔 knoop open achter m鈥檔 bureau op werk.. en vergeet hem wel ee ...
Dit is inderdaad het gevolg 馃ぃ

25 dagen geleden

Zo'n zin in kaas met augurk

25 dagen geleden

De geur uit de vaatwasser is niet te doen. Ik word er zo naar van. Ik moet echt weglopen als hij open is geweest 馃あ馃あ馃槀

25 dagen geleden

Het water op mijn werk ruikt zo goor, dus handen wassen en afwassen van de borden is verschrikkelijk 馃あ

25 dagen geleden

Reactie op LSylvia

De geur uit de vaatwasser is niet te doen. Ik word er zo naar van. Ik moet ...
Hahaha herkenbaar!

25 dagen geleden

Reactie op Esm茅eX

Een pakje zure matten zo naar werken, niet de deur uit gaan zonder kortszak ...
Haha vooral die kruimels in bed馃槀 ik eet normaal nooit in bed, nu al wat vaker gedaan馃槄

25 dagen geleden

De geur als je man voor het tanden poetsen koffie gedronken heeft馃あ馃あ En gek op citroen eten 馃槏

25 dagen geleden

Reactie op Oumayma

Pijnlijke tepels en nog pijnlijker als ik me dochtertje borstvoeding geef馃珷 ...
Wat ben jij een bikkel zeg 馃槼

25 dagen geleden

Mijn man op Schiphol na een ruime week werken in het buitenland niet willen knuffelen omdat zijn kleding zo 茅norm stinkt! En hij zag mij voor het eerst sinds hij van de zwangerschapstest wist via het videobellen. heel ongezellig, maar ja, het rook zo walgelijk...

24 dagen geleden

Huilen omdat ik een pakketje kreeg (zat een buisje om de zwangerschapstest in te bewaren in) met een handgeschreven kaartje erin waar alleen op stond: "bedankt voor je bestelling" 馃ぃ Of 眉berhaupt om alles huilen...

24 dagen geleden

Alle domme Reels op socialmedia zijn zo intens grappig. Like... waar... zijn. . Mijn... hersencellen...馃ぃ