146 Reacties

24 dagen geleden

😂 Enorme soep en sap craving sinds 7+2 en LU crackers om misselijkheid te temmen

24 dagen geleden

Reactie op Nuy.ontheway2025

😂 Enorme soep en sap craving sinds 7+2 en LU crackers om misselijkheid te ...
Hahaha ik heb dit momenteel exact zo! 🤣 Vandaag 7+3

23 dagen geleden

Ik moet huilen bij de muziek van Tupac 😂 en had zin in fristi
Koop de hele voorraad LU crackers van de supermarkt leeg 😂

23 dagen geleden

Emotioneel worden van een tekening die de oudste had gemaakt 🙈

Reactie op LSylvia

De geur uit de vaatwasser is niet te doen. Ik word er zo naar van. Ik moet ...
OMG ja de vaatwasser, walgelijk 😅

23 dagen geleden

Mijn rechterborst past ineens niet meer goed in mijn BH 😅😂

23 dagen geleden

Reactie op Oumayma

Pijnlijke tepels en nog pijnlijker als ik me dochtertje borstvoeding geef🫠 ...
Echt niet normaal he 😂 ik geef mijn zoontje ook nog 2x per dag. Doe het met liefde, maar het doet wel flink zeer nu.

23 dagen geleden

Voor normale voorraad boodschappen naar de winkel gaan en zonder thuis komen maar wel met een tas vol lekker 😋

23 dagen geleden

Huilen omdat een familielid van een bewoner van mij wat lulligs over mij had gezegd. Niet eens tegen mij maar tegen een collega haha. Normaal kan ik mij daar echt niet heel druk om maken omdat ik weet wat voor netwerk het is😂

23 dagen geleden

Reactie op DromerigePlaneet818816

Voor normale voorraad boodschappen naar de winkel gaan en zonder thuis kome ...
Ik ging ook boodschappen doen, wilde voor een paar dagen avondeten halen. Thuisgekomen met alleen maar houdbare aanbiedingen en brood en fruit enzo 😂. Geen avondeten dus haha

23 dagen geleden

Huilen omdat mijn vriend niet terug naar huis wilde rijden omdat ik mijn wandelschoenen was vergeten (nadat we al een keer terug waren gereden voor mijn handtas). Hij stelt voor nieuwe schoenen te kopen en nu zielsgelukkig met mijn nieuwe schoenen 🥰. Nu heel erg zin in fristi na het lezen van de post hieronder. 😅

22 dagen geleden

Appelsap en optimel! (Dit drink ik anders nooit 😂)

13 dagen geleden

Deodorant in mijn haar spuiten ipv droogshampoo… En ik me maar afvragen waarom mijn haar zo vet is…😅

12 dagen geleden

Elke ochtend en avond twijfelen of ik de dag- of nacht versie van m'n vitaminepillen moet nemen🙈

12 dagen geleden

Uhm iedere nacht wakker liggen omdat je denkt aan aardappels lekker geprakt, bruine bonen, spekjes en jus en dan ook niet meer kan slapen van de honger. Nu ook alweer haha 😛

12 dagen geleden

Reactie op gebruiker123_321

Appelsap en optimel! (Dit drink ik anders nooit 😂)
Ja ik nu ook appelsap constant normaal echt inderdaad nooit 😅

12 dagen geleden

🤢. Zegt genoeg denk ik?

12 dagen geleden

Op de kruising stond één voor één iemand die moest leren om als verkeersleiding het verkeer in goede banen te leiden. Ik schoot helemaal vol bij het zien van een vrouw die enorm haar best liep te doen op de kruising. Vond het zo aandoenlijk. Ik zo labiel als maar kan en kan overal om huilen.

12 dagen geleden

We waren aan het wandelen, ik was een verhaal aan het vertellen over werk zeer geanimeerd en mn vriend was me partjes mandarijn aan het voeren. Na drie partjes was ik zo buiten adem en stond ik stil en moest ik heel hard huilen en zei: Ik kan niet meer eten en lopen en praten tegelijk. Hij kwam niet meer bij