147 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Kaat321

Mijn hele kast ligt vol met snacks waar allemaal 1 dingetje uit is gegeten, ...
Dit precies

11 dagen geleden

Zojuist 2 km gereden met de handrem er nog op zonder iets door te hebben 👍

11 dagen geleden

Reactie op Kaat321

Mijn hele kast ligt vol met snacks waar allemaal 1 dingetje uit is gegeten, ...
Omg jaaaa dit is zo herkenbaar 🤣🤣

11 dagen geleden

Reactie op gebruiker123_321

Appelsap en optimel! (Dit drink ik anders nooit 😂)
Oeeh ja hier ook, wat grappig al die herkenbare dingen

11 dagen geleden

Ik moest laatst huilen omdat m’n vriend de laatste witte chocolade pepernoten had opgegeten 😂😂😂en ik had er zo’n zin in

11 dagen geleden

Ik lust geen brood meer Stinkvoeten tot en met Alleen maar slapen thuis 😂

10 dagen geleden

Ik gaf de drinkbeker aan oma en het duurde even voordat ik doorhad dat zij dat niet ging drinken.

10 dagen geleden

Kopje koffie gezet zonder kopje onder het apparaat en kopje thee mee naar boven zonder thee in het kopje 🙃

10 dagen geleden

Misselijk worden van de geur van een balpen 🖊️ 😂

10 dagen geleden

Ik was iemand die in horeca gezellig alles uitdeelde en ruilde. Ik ben nu een soort valse hond als er een hapje van mijn eten wordt afgenomen. MINE! GRrrr

10 dagen geleden

Tegenwoordig ontbijt ik niet meer samen met man en dochter, maar ren ik als eerste 's ochtends naar beneden om wat te eten 🤭 omdat ik anders moet overgeven

10 dagen geleden

Ik moet overal Jalapeños bij eten😅 eten we bijvoorbeeld stampot dan moet het er doorheen

10 dagen geleden

Een half uur stofzuigen staat gelijk aan 3 uur slapen

9 dagen geleden

Reactie op bar15

Een half uur stofzuigen staat gelijk aan 3 uur slapen
Dit🤣 echt zo klaar met die moeheid

9 dagen geleden

Overgeven door de geur van de prullenbak..😭 ik kan niets normaal weggooien

9 dagen geleden

Heel veel zin in (zure) snoep hebben terwijl je normaal alleen chips eet. Nu kan ik geen chips zien 😭🤣

8 dagen geleden

Per ongeluk eruit flappen dat mn vriend met zn koude graftakkenhanden van mn buik af moest blijven (ik scheld normaal nooit omg)

7 dagen geleden

Bah die koffie smaakt me voor geen meter🤔

7 dagen geleden

Zo verstrooid dat ik een cake finaal heb laten verbranden omdat ik totaal niet heb gelet op de temperatuur. Oven aan en gaan moet ik gedacht hebben. En zelfs toen ik boven een verbrande lucht rook ging er niet meteen een lampje branden.

7 dagen geleden

Reactie op Floempie

Zo verstrooid dat ik een cake finaal heb laten verbranden omdat ik totaal n ...
Herkenbaar, ben koekjes aan het bakken om het in mijn orkest te gaan bekend maken morgen. Eerste lading helemaal vergeten dat ik koekjes aan het bakken was er stond een timer die ging af en ik was gewoon vergeten waar die timer voor was eindstand aangebrande koekjes 😂 nu tweede lading wel goed gelukt