147 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Wonder940225

Herkenbaar, ben koekjes aan het bakken om het in mijn orkest te gaan bekend ...
Haha nou dan kunnen we elkaar de hand schudden! Echt zo'n maf fenomeen, dat zwangerschapsbrein!

7 dagen geleden

Helemaaal niks meer lekker vinden

6 dagen geleden

Ik kan alleen maar een broodje kaas eten de rest vloeit zo me mond weer uit 🤮

6 dagen geleden

Reactie op Femia007

Tegenwoordig ontbijt ik niet meer samen met man en dochter, maar ren ik als ...
Same🥺

6 dagen geleden

Sleutels in de voordeur laten hangen, volgende ochtend afstandsbediening in de koelkast vinden. Ik ben helemaal niet meer bij 😅

6 dagen geleden

2 weken geleden een dure geurkaars gekocht, en nu de geur niet meer uit kunnen staan! 😂😭

5 dagen geleden

Pindakaas met augurk cravings 😊🙊

5 dagen geleden

Reactie op EsméeX

Pindakaas met augurk cravings 😊🙊
Op een broodje

5 dagen geleden

Tompoezen gekocht en alleen de bovenkantjes opgegeten

4 dagen geleden

Super veel zin in eigen gemaakte eiersalade op brood, maar toen de eieren gekookt waren had ik inmiddels al twee andere boterhammen op. 😂 morgen poging twee

4 dagen geleden

Huilend in de deuropening staan met al je nieuwe buren erbij… want mijn kappersafspraak duurde 3 uur en dat is al een mentalbreakdown waard 😅😂

4 dagen geleden

Ik: "Lieverd, ik heb je tomaatjes opgepeuzeld..." Vriend: "Dat is goed hoor, maakt niet uit." Eén uur later: Ik: "Lieverd, ik heb je tomaatjes opgepeuzeld..." Vriend: "Huh, dat had je al gezegd." Ik: "Oh echt? 😳"

4 dagen geleden

Alles met maggi is lekker

4 dagen geleden

Na weken misselijk in de ochtend en soms de hele dag eindelijk een ochtend zonder misselijkheid. En nu trek hebben in het restje zuurkoolstamppot van gisteravond 😅

2 dagen geleden

Autosleutels vergeten terwijl ze nog in de auto zitten.. Dit is me nou al zo vaak in die paar weken overkomen 😂

2 dagen geleden

Tijdens de rondleiding op het kdv misselijk worden van alle geuren. Gelukkig was er een wctje in de buurt 🙊🙈 Op het moment heel beschamend ma nu kan ik er wel om lachen 😅

één dag geleden

Beschuit in de koelkast zetten

één dag geleden

De baard van m’n vriend stinkt ineens

één dag geleden

Emesafene

één dag geleden

Huilen om het liedje ; filmverdriet van kinderen voor kinderen 😂