179 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Suusjuh1996

Autosleutels vergeten terwijl ze nog in de auto zitten.. Dit is me nou al z ...
Ohhhh dit had ik ook! En ik een uur lang in paniek door het winkelcentrum elke winkel vragen of ze sleutels gevonden hebben. Huilend stond ik daar.. zaten ze nog in het contact slot 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Reactie op DankbareAnemoon750140

Zojuist 2 km gereden met de handrem er nog op zonder iets door te hebben 馃憤 ...
Ik heb hier zo hard om gelachen 馃槀

茅茅n maand geleden

Snachts wakker worden om te plassen en dan ook een boterham moeten eten. En dan niet meer in slaap kunnen vallen

茅茅n maand geleden

Terwijl ik op de bank lig van moeheid bouwt mijn peuter een blokkentoren op mijn gezicht en springt bovenop me. Terwijl ik alsnog moeite heb om niet in slaap te vallen 馃槄

茅茅n maand geleden

Ontbijten met noodlesoep omdat ik daar zin in heb 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op Dnise94

Ontbijten met noodlesoep omdat ik daar zin in heb 馃き
Nu heb ik hier ook zin in 馃槤

茅茅n maand geleden

Reactie op Ilm2024

Hahah sorry 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Ilm2024

Ik zie overal op socialmedia filmpjes van een witte chocolade letter met augurk.. 3x raden waar ik zin in heb 馃槀

茅茅n maand geleden

Om 4 uur snachts opstaan om een broodje jam te smeren en een glas verse melk in te schenken. Om deze vervolgens in bed en in het donker op te peuzelen 鈽猴笍. Zodat vriendje lief niet weer wakker wordt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Esm茅eX

Om 4 uur snachts opstaan om een broodje jam te smeren en een glas verse mel ...
Haha herkenbaar 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Een complete pizza eten en na de pizza het gevoel hebben alsof je net het voorgerecht op hebt.

茅茅n maand geleden

Lasagne laten halen en nu opwarmen 馃槀. Vanacht mega zin in soep, dus om half 1 rode linzensoep besteld 馃槀馃槀.

茅茅n maand geleden

Reactie op reneeh123

je man om 01:00 wakker maken en naar de benzinepomp sturen voor een zak zur ...
Omgg hahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op reneeh123

je man om 01:00 wakker maken en naar de benzinepomp sturen voor een zak zur ...
Ik dacht dat ik erg was hahaha

茅茅n maand geleden

Kokhalzen als je de keuken inloopt 馃槶

22 dagen geleden

Vannacht gedroomd dat mijn partner ook een baby met een andere vrouw kreeg. In de droom vond hij het maar gek dat ik het zo moeilijk vond en dat ik boos was. Toen ik het tegen mn moeder vertelde, vond ze me te hysterisch en wilde ze niet met me praten tot ik normaal deed. Eenmaal wakker was ik zo verdrietig dat ik moest huilen. Ik ben toen huilend naar mijn vriend gelopen en heb toen al lachend en huilend over de droom vertelt, wetende hoe suf het eigenlijk was. Gelukkig was hij heel lief. Vanochtend vertelde hij me dat hij dacht dat ik veel bij of bloedverlies had, waardoor ik zo moest huilen. Arme man haha

22 dagen geleden

Reactie op Esm茅eX

Om 4 uur snachts opstaan om een broodje jam te smeren en een glas verse mel ...
Broodjes kaas voor the win! Iedere nacht weer

22 dagen geleden

Reactie op MariekeGrovenstein

Broodjes kaas voor the win! Iedere nacht weer
鈽猴笍

22 dagen geleden

Reactie op SaraP

Lasagne laten halen en nu opwarmen 馃槀. Vanacht mega zin in soep, dus om hal ...
Haha, wel fijn dat je deze gezonde voeding gewoon kunt bestellen. Waar woon je in de buurt als ik vragen mag?

21 dagen geleden

Alle struiken uit het perk gerukt omdat ik nog boos was op mijn vriend die had gezegd dat ik zeurde... Struiken waren aan vervanging toe hoor dus het was geen blinde woede maar toch enigzins extreem 馃