7 Reacties

9 maanden geleden

Het kunnen indalingsweeën of voorweeen zijn. Zolang het niet erger wordt, is de bevalling nog niet begonnen. Als het wel erger wordt, kan je altijd de vk bellen of timeren hoelang ze duren

9 maanden geleden

Denk indalingsweeën zolang het niet regelmatiger wordt en steeds heftiger, pijnlijker is de kans op indalingsweeën groot. Maar bij twijfel altijd bellen. Het verschil is ook lastig maar echte weeën zetten steeds feller door, de harde buik blijft en wordt niet meer zachter, het trekt vaak ook door naar de rug en of benen, en met de pers weeën ja 🙂‍↕️ die zijn zo sterk 💪🏻 dat kan je niet missen.

9 maanden geleden

Bij twijfel, altijd bellen

9 maanden geleden

Ik denk ook aan indalingsweeen. Volgens mij kam dat ook wel vanaf 34 weken. Ikzelf heb het namelijk nu ook en ik ben nu 34 weken zwanger. 2 dagen achter elkaar echt beetje menstratieachtige kramp onderin en gewoon vooral heel zeurend. Als het echt weeën zijn dan moet er meer regelmaat in komen.

9 maanden geleden

Ik heb dit ook en nu ook echt het idee alsof hij lager ligt (kan de bovenkant van mn buik iets meer induwen en mn buik ziet er lager uit) dus zouden goed indalingsweeen kunnen zijn

9 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde sinds een week.. ben nu 34+1, afgelopen dinsdag bij de gynaecoloog geweest en zij zei had even mn urine gecontroleerd en een blaasontsteking uitgesloten. Ze kon ook niet zeggen wat het dan wel was, maar adviseerde rustiger aan te doen. De baby lag al wel wat ingedaald dus idd wellicht indalingsweeen of omdat de baby zo hard in gewicht toeneemt dat het bandenpijn is (wat overigens heel anders voelt volgens mij)

9 maanden geleden

Is het een zeurend menstruatiegevoel? Dat herken ik zeker met flagen. Dit heeft inderdaad met indalen te maken