7 Reacties

één maand geleden

Hey! Wat vervelend zeg. Heb je al contact met je vk of huisarts gehad?

één maand geleden

Hmm wat lastig! Ik merk het aan mezelf ook dat het echt wel veel van me vraagt fysiek en lichamelijk. Toch wek heftig dat we net in de periode dat we het eigenlijk nog niet kunnen delen met de wereld, we ons dan net zo slecht voelen en er verwacht wordt dat we maar doen alsof er niets aan de hand is. Als je je echt zo slecht voelt zou ik toch even contact opnemen me je verloskundige of huisarts. Ze zullen je sowieso wel aanraden om rustig aan te doen, dus probeer jezelf niet te veel druk op te leggen!

één maand geleden

Reactie op Febevdw

Hmm wat lastig! Ik merk het aan mezelf ook dat het echt wel veel van me vra ...
Fysiek en mentaal bedoel ik 🙈

één maand geleden

Hier net zo, ik kwam er met 3.2 achter dat ik zwanger was met een cyclus van 23 dagen. Ik voelde mij de eerste week 1,5 week echt actief tot mijn 5de week. Ik ben nu 6.2 en morgen mijn eerst echo. Maar myn god, ik ben misselijk, mn borsten doen echt onwijs veel pijn, ik ben moe, sterke geur, kan bepaalde dingen niet ruiken 😫🤢 ik probeer echt al heel veel te rusten maar heb echt zero energie. Moet me zelf echt bij elkaar rapen. 🥹

één maand geleden

+ ik heb keelpijn, ben zoveel aan het hoesten. Zo veel dat ik gewoon pijn aan mn buik heb, en slapeloze nachten heb snachts. Vieze kriebelhoest

één maand geleden

Hoe is het met je stoelgang? Opgezette buik kan ook daar vandaan komen

één maand geleden

Ik zou suprimal proberen! Hielp bij mij allebei de zwangerschappen heel goed. Wie weet bij jou ook. En ik zou zeker ook even de verloskundige contacten! Er zijn allerlei middeltjes die kunnen helpen en je je hopelijk niet meer zó slecht hoeft te voelen!