7 Reacties
3 dagen geleden
Herkenbaar, en helaas hield dit tijdens mijn vorige zwangerschap aan tot kort na de bevalling. Begon compleet uitgerangeerd aan de new born fase 🥲
Wat mij hielp (en helpt) is op tijd op bed (20:30), warm douchen of een bad vtv, telefoon weg en crackers op het nachtkastje voor nachtelijke honger. Overdag doe ik ook een dutje waar dat kan.
3 dagen geleden
Pff dit herken ik. Ben nu 14,5 week en draai me de hele nacht rond. Pas als het licht buiten wordt en mijn wekker bijna gaat val ik in slaap. Zo vervelend…
3 dagen geleden
Bij mij werkt homeopathie goed. En zure kersensap kan misschien ook helpen, dit bevat van nature melatonine.
2 dagen geleden
Hey meid! Ook heel erg last van hier. Bij mij helpt tijd niet zichtbaar en telefoon weg goed, zodat ik me er niet zo bewust van ben en die telefoon niet kan pakken als het niet lukt. Ik weet dus nu niet of ik meer slaap haha maar lig iniedergeval rustiger.
2 dagen geleden
Ik heb dit ook heel erg en ik heb vannacht met een oogmasker op geslapen. Als ik wakker werd liet ik hem op, waardoor het dus donker blijft en daardoor viel ik wel weer snel(ler) in slaap