7 Reacties

Ik had dat ook 4 maanden terug en dat was een beginnende miskraam

22 dagen geleden

Je baarmoeder is beter doorbloed, daardoor kan het zijn dat er af en toe wat bloed in je afscheiding zit, hoeft niet direct een miskraam betekenen. Ik had dit vanmorgen ook, maar tijdens mn 1e zwangerschap ook wel een keer gehad, was toen een hele dag lichteroze met afvegen

21 dagen geleden

Toevallig nu hier ook weer. 3e keer in drie weken maakt je zo onzeker hé.. 14 oktober pas eerste echo 🥺

21 dagen geleden

Heb jij verder bij afvegen ook niets? Vorige keren wel nu niet word er met de keer onzekerder van. Afgelopen dagen wel verschrikkelijk veel stress gehad en druk geweest

21 dagen geleden

Ik heb al twee weken lang elke dag iets roze of bruin bloedverlies. De verloskundige heeft tegen mij gezegd dit inderdaad met de doorbloeding van de baarmoedermond te maken heeft, zolang het niet meer dan een paar druppels helderrood bloed wordt is het niet erg. Bij mij zet het nu al twee weken niet verder door, dus t lijkt gewoon ok! Dus het hoeft zeker niet het begin van een miskraam te zijn.

21 dagen geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Heb jij verder bij afvegen ook niets? Vorige keren wel nu niet word er met ...
Vanaf vanmiddag 15 uur tot 22 uur 1 minivlekje lichtroze in mn onderbroek.Bijna niet te zien. Zojuist met afvegen heel lichtroze afscheiding. Merk ook dat mn borsten haast niet meer gevoelig zijn. Van de week was dit nog veel erger. Let nu natuurlijk op alles...

21 dagen geleden

Reactie op HartelijkeEik622296

Ik heb al twee weken lang elke dag iets roze of bruin bloedverlies. De verl ...
Dankjewel voor je bemoedigende woorden!