14 Reacties
6 dagen geleden
Ik kwam ook op deze uit, maar ken het verder ook niet. Dus ben ook benieuwd naar ervaringen
6 dagen geleden
Ik vraag me af als je als zwanger bent en je neemt die extra dekkingen als je ze nog niet had . Keren ze dan wel uit
6 dagen geleden
Heb je wel op de knop “goed om te weten” geklikt? Ze vergoeden geen 100%, maar Max 250 euro van de eigen bijdrage. Het is natuurlijk net wat je wilt.
6 dagen geleden
Reactie op TedereSequoia773088
Heb je wel op de knop “goed om te weten” geklikt? Ze vergoeden geen 100%, m ...
Klopt dat had ik gelezen! Alleen ziekenhuis bevallen is 246 euro dus daar kom je dan wel mee uit. Kraamzorg zouden wij sowieso niet hele dagen willen als het niet nodig is. Dus dat scheelt dan denk ik ook wel
6 dagen geleden
Reactie op Chantal12091992
Ik vraag me af als je als zwanger bent en je neemt die extra dekkingen als ...
Lijkt mij wel toch? Even een voorbeeld: als je iets met je gebit hebt. De tandarts zegt je moet dit en dit laten doen. Dan verzeker je je bijvoorbeeld toch ook dat jaar erop extra?
6 dagen geleden
Reactie op Niessie31
Klopt dat had ik gelezen! Alleen ziekenhuis bevallen is 246 euro dus daar k ...
Een ziekenhuis bevalling kost volgens mij wel meer: https://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/ziekenhuisbevalling
6 dagen geleden
Reactie op Niessie31
Aha idd! Ik ga nog eens goed uitzoeken wat mijn verzekeraar nu zou vergoede ...
Heel veel berekeningen maken voor allerlei scenario's.. maar blijft daarna alsnog een gok, want dan zul je net zien dat je bevalling medisch wordt, om wat voor reden dan ook, en dan wordt alles weer vergoed, ongeacht van je pakket..
6 dagen geleden
Ook handig om te kijken is misschien wat de vergoedingen zijn voor bijvoorbeeld osteopaat/manueeltherapie en bevalcursussen, kolfapparatuur, kraampakket en dergelijke en die meenemen in je berekeningen.