36 Reacties

één maand geleden

Jaa ik vraag me dit ook af en zoek ook een nieuwe!

één maand geleden

Ik denk dat deze er eigenlijk niet is. Volgens mij betaal je altijd eigen bijdrage voor de kraamzorg. Mocht je hem wel vinden..zou ik zeker uitrekenen of je er wel voordelig aandoet om het te doen. Je betaald de rest van het jaar dan wellicht ook een hogere premie voor die paar uurtjes kraamzorg die je gaat krijgen. Bij mijn eerste zat ik via United Consumers bij VGZ. Beviel goed. Nu kijk ik een beetje maar aangezien ik medisch ben en we er vanuit gaan weer een week in het zkh te liggen kijk ik niet heel bewust deze keer.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Ik denk dat deze er eigenlijk niet is. Volgens mij betaal je altijd eigen b ...
Ik ben ook medisch.. Heb je toen alles volledig betaald gekregen mbt ziekenhuis kosten?

één maand geleden

Reactie op Redrose89

Ik ben ook medisch.. Heb je toen alles volledig betaald gekregen mbt zieke ...
Ja. Zolang je in het zkh ligt krijg je het vergoed. De kraamzorg die we nog na die week hadden betaalde we wel eigen bijdrage.

één maand geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/zorgverzekering/eigen-bijdrage-kraamzorg/

één maand geleden

Reactie op Jaja2

https://www.24baby.nl/zwanger/zorgverzekering/eigen-bijdrage-kraamzorg/
Dankjewel!

één maand geleden

Hoi! Zorgzaam Ster 4 (of 5) geeft een volledige vergoeding voor de eigen bijdrage kraamzorg. Deze hadden wij 2,5 jaar terug ook en hebben nergens voor betaald (inclusief 8 dagen ziekenhuis en extra medische kraamzorg) :)

één maand geleden

Reactie op NM1994

Hoi! Zorgzaam Ster 4 (of 5) geeft een volledige vergoeding voor de eigen bi ...
Dankjewel voor het delen. Ik ga eens kijken bij zorgzaam, ken het niet.

één maand geleden

Reken inderdaad goed uit of de extra kosten van de verzekering niet hoger zijn dan het bedrag wat je terug krijgt. Dat bleek bij mijn vorige zwangerschap wel omdat ik ook medisch was en sowieso niet voor bevalling in het ziekenhuis hoefde te betalen. Zelf de kraamzorg betalen was toen een stuk goedkoper dan de aanvullende verzekering

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Reken inderdaad goed uit of de extra kosten van de verzekering niet hoger z ...
Mag ik vragen wat je uiteindelijk in totaal hebt betaald aan eigen bijdragen aan de kraamzorg?

één maand geleden

12 november komen alle premies online van de zorgverzekeringen (sommige al eerder) dus vanaf dan kun je ook de nieuwe kosten zien en vergelijken

één maand geleden

Ik ben VGZ aanvullend verzekerd en krijg ook de eigen bijdrage voor kraamzorg vergoed.

één maand geleden

Reactie op ZonovergotenPegasus815806

Ik ben VGZ aanvullend verzekerd en krijg ook de eigen bijdrage voor kraamz ...
Welke paKket van vgz heb je ? Ik zit nu bij vgz werkt instap

één maand geleden

Zilverenkruis 2 ster zit je ook goed. Krijg je ook direct een gratis kraampakket, tens apparaat, kolf van 75 en sport voor 50

één maand geleden

Reactie op Leballon26

Zilverenkruis 2 ster zit je ook goed. Krijg je ook direct een gratis kraam ...
Je hebt 3 soorten basis zie ik, welke is het handigst/gunstigst?

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Reken inderdaad goed uit of de extra kosten van de verzekering niet hoger z ...
Voor mij was vorig jaar aanvullend verzekeren 20 euro duurder. Hier had ik wel extra dingen meegenomen, zoals krijg je een gratis kraampakket, en krijg je extra vergoedingen voor cursussen die ik miss wilde volgen. Ik heb toen wel gekozen voor aanvullend, ondanks dat ik medisch ben. Ook omdat ik met de vorige bevalling nog extra uren kraamzorg heb gekregen. Dan wordt het goedkoper om die mee te verzekeren. Zo zie je maar dat het echt een persoonlijke berekening is die je zelf zal moeten maken.

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Voor mij was vorig jaar aanvullend verzekeren 20 euro duurder. Hier had ik ...
Ik bedoel dan 20 euro over een heel jaar, niet per maand!

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Ik bedoel dan 20 euro over een heel jaar, niet per maand!
Ooh dan heeft het je zeker veel opgeleverd! 20 per jaar is zeer weinig.

één maand geleden

Reactie op ZonovergotenPegasus815806

Ik ben VGZ aanvullend verzekerd en krijg ook de eigen bijdrage voor kraamz ...
Welke aanvullend heb je ,best?

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Voor mij was vorig jaar aanvullend verzekeren 20 euro duurder. Hier had ik ...
Welke pakket had je?