76 Reacties

2 maanden geleden

Goh, ik heb precies hetzelfde..... Clearblue digitaal geeft zwanger 1-2 wek ...
Ohh dit is zo vervelend! Maar de clearblue is heel gevoelig, dus misschien komen de streepjes later. Mijjn testen van kruidvat en sensitest zijn wel positief, alleen zijn het lichte lijntjes

2 maanden geleden

Reactie op Niessie31

Gefeliciteerd 馃グ heel leuk! Zullen we elkaar volgen hier door vrienden te w ...
Ja, zeker leuk!

2 maanden geleden

Hoi hoi! Gefeliciteerd allemaal! Hier vanochtend positief getest met cb, op 10 dpo! Megaa blij natuurlijk, maar tegelijkertijd ook super spannend omdat het nog zo vroeg is en er van alles kan gebeuren

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zelf volgens de app uitgerekend op 4 mei dus in dezelfde week als de meeste hier! 馃グ

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn allereerste berichtje hier. Zo leuk om aan te sluiten bij de groep! Gisteren op dpo 10 een positieve test. Het was een lange reis, ik ben 39 en dit zou mijn eerste worden, zo spannend omdat ik misschien te vroeg heb getest? Moet echt niet teveel opzoeken hoe kwetsbaar het nog is in deze fase! 馃槄 T was een heeel licht streepje. Uitgerekende datum 10-5-25!

2 maanden geleden

Reactie op PientereTornado

Hoi allemaal! Mijn allereerste berichtje hier. Zo leuk om aan te sluiten bi ...
Ah gefeliciteerd! Wat mooi dat je wens toch nog uit mag komen 馃ズ z鈥檔 zwangerschap blijft kwetsbaar en spannend denk ik. Dat heb ik zelf ook. Ik had met gewone testen ook lichte streepjes en kon toen niet echt geloven. Digitaal gaf 1-2 aan en toen kwam het besef iets meer. Dat was 11 dpo bij mij waarschijnlijk. Ik test morgenochtend gewoon nog een keertje en blijf dat denk daarna om de 2 dagen doen om te kijken qua oploop

2 maanden geleden

Reactie op qedl

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zelf volgens de app uitgerekend op 4 mei dus ...
Gefeliciteerd! Super leuk!

2 maanden geleden

Reactie op miesssie

Hoi hoi! Gefeliciteerd allemaal! Hier vanochtend positief getest met cb, o ...
Gefeliciteerd 馃グ

2 maanden geleden

Hier ook als het goed is 6 mei馃槏馃槏 ik stuur je ook een vriendschapsverzoekjeee

2 maanden geleden

Voor degene die het leuk vinden om elkaar te volgen tijdens zwangerschap. Leuk om misschien vrienden te worden hier?

2 maanden geleden

Reactie op Niessie31

Gefeliciteerd 馃グ heel leuk! Zullen we elkaar volgen hier door vrienden te w ...
Zeker heel leuk! Maar ik heb nog een beetje zelfbescherming...Ik heb 15-8 voor eerst positief getest met gewone test en digitale 1-2 weken (op advies van verloskundige, ik heb namelijk geen cyclus gehad na miskraam, dus ik weer niet hoever ik ben en ook niet wanneer ovulatie was). Maar mijn testen lopen niet op, blijven heel licht. Die van 23-8 lijkt ietsjes donkerder, maar kan ook verrekenen doordat deze nog nat was. Ik durf het dus nog niet te geloven馃ス

2 maanden geleden

Wat leuk gefeliciteerd! Ik ben rond 1 mei uitgerekend. Erg spannend! We hebben een dochter van 4 en vorig jaar een miskraam gehad...hopelijk gaat het dit keer goed!

2 maanden geleden

Reactie op Fem1704

Wat leuk gefeliciteerd! Ik ben rond 1 mei uitgerekend. Erg spannend! We heb ...
Heel spannend inderdaad! Gefeliciteerd 馃懚馃徎 als je het leuk vindt kunnen we vrienden worden hier om elkaar te volgen? 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op Niessie31

Heel spannend inderdaad! Gefeliciteerd 馃懚馃徎 als je het leuk vindt kunnen we ...
Ja leuk, geen idee hoe dat moet haha

2 maanden geleden

Reactie op Niessie31

Ah gefeliciteerd! Wat mooi dat je wens toch nog uit mag komen 馃ズ z鈥檔 zwange ...
Jij ook gefeliciteerd! Zo spannend h猫? Succes met je test morgen. Op welke dpo zit je dan?

2 maanden geleden

Reactie op PientereTornado

Jij ook gefeliciteerd! Zo spannend h猫? Succes met je test morgen. Op welke ...
Heel erg spannend! Morgen zou ik 13 DPO zijn. Maar ik heb geen ovulatie testen gebruikt dus exact weet ik het niet.

2 maanden geleden

Reactie op Niessie31

Heel erg spannend! Morgen zou ik 13 DPO zijn. Maar ik heb geen ovulatie tes ...
Ik duim voor je! 馃崁

2 maanden geleden

Wauw gefeliciteerd! Ik heb gisteren en vandaag een lichte streep gehad op 9 en 10 dpo. Uitgerekend zal dan zijn rond 8 mei. Cleurblue nog niet gedaan. Even hopen dat de lijntjes op blijven lopen.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik had gister ook een positieve test en ik kan het ook echt nog niet geloven 馃ズ Ik verwacht dat mijn uitgerekende datum ook rond 6 mei is 鉂わ笍

2 maanden geleden

Gefeliciteerd!! Voor het eerst gister een test gedaan, een heeel licht streepje, daarna een digitale test van cb en die gaf zwanger aan, super spannend. De app zegt 8 mei uitgerekend. 馃グ