8 Reacties

één maand geleden

Heehoi! Gefeliciteerd 🌸🌸 Ik ben vandaag 5 weken zwanger en voetbal zelf ook (Keeper). Ik heb mijn verloskundige gevraagd wat verstandig is, die geeft aan dat sporten goed is maar voetbal niet zo verstandig is. Dit omdat je zomaar een trap of een bal in je buik kan krijgen.

één maand geleden

Reactie op Cturdal

Heehoi! Gefeliciteerd 🌸🌸 Ik ben vandaag 5 weken zwanger en voetbal zelf ...
Jij ook gefeliciteerd! 😊 Ah ja, het is natuurlijk wel contactsport en dat geeft meer risico’s. Als ik vragen mag, hoe doe jij dat met je wedstrijden etc? Heb jij het al verteld aan je team? Of geef je een andere reden? 🙈

één maand geleden

Reactie op PregnantmomL

Jij ook gefeliciteerd! 😊 Ah ja, het is natuurlijk wel contactsport en dat ...
Heel eerlijk! Ik heb nog geen idee. Ik vind het te vroeg om het te vertellen, dit ook aangezien ik 2 maanden geleden een miskraam heb gehad. Ook heb ik wat collega’s in het team zitten, en wil het liever ook nog niet op het werk aan kondigen. Ik moet morgen een reden verzinnen waarom ik niet meer kan trainen. Ik denk zelf dat ik het op een oude blessure gooi, en aangeef dat de fysio heeft gezegd dat ik 6 week niet mag trainen. Dan zit ik namelijk rond de 12 week, ik denk dat ik er dan wel klaar voor ben om het met mijn teamgenoten en werk te delen.

één maand geleden

Jij ook gefeliciteerd met je zwagerschap! Ik ben ook 6 weken zwanger en ik voetbal ook nog. Ik blijf dit doen, tot denk ik 12 week tenzij ik me minder goed voel dan. Ik zal vooral naar je eigen gevoel luisteren. En gewoon wat voorzichtiger zijn dan anders. Ook kan je bijvoorbeeld wel mee trainen maar misschien geen wedstrijden mee doen.

één maand geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voetbal zelf ook en heb bij mijn eerste tot ongeveer 12 weken wedstrijden gevoetbald. Dit omdat je baarmoeder dan nog achter je schaambot zit. Nu ben ik zwanger van de tweede en denk dat ik rond 10 a 11 weken ga stoppen omdat je baarmoeder nu sneller groeit. Ik blijf wel tot zover ik kan trainen.

één maand geleden

Reactie op Cturdal

Heel eerlijk! Ik heb nog geen idee. Ik vind het te vroeg om het te vertelle ...
Bedankt voor je reactie! Ja snap ik, ik vind het ook nog te vroeg om te vertellen. Dus moet denk ook iets gaan verzinnen betreft de wedstrijden… Bedankt voor het delen, en een fijne zwangerschap toegewenst 😊

één maand geleden

Reactie op Ellenboi

Jij ook gefeliciteerd met je zwagerschap! Ik ben ook 6 weken zwanger en ik ...
Bedankt & jij ook gefeliciteerd! 😊 Ook bedankt voor het delen van jouw ervaring / advies, ik wil inderdaad het liefst wel blijven trainen, ook om beetje in beweging te blijven. Maar denk dat ik de wedstrijden oversla, omdat ik merk dat ik niet alles geef en te voorzichtig ben.

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voetbal zelf ook en heb bij mijn eers ...
Jij ook gefeliciteerd! Bedankt voor het delen van je ervaring / advies! 😊