15 Reacties

één maand geleden

Heb je al een afspraak met je huisarts gemaakt? Die kan je heel fijn door de stappen heen praten en je de mogelijkheden aanbieden, wat je dan ook uiteindelijk beslist! 🌸🍀

één maand geleden

Moet nog gebeuren. Dacht meer maatschappelijk werkster of zo

één maand geleden

Moet nog gebeuren. Dacht meer maatschappelijk werkster of zo
Volgens mij is dat meer van belang zodra je het kindje hebt, of bijv ter adoptie op zou willen geven. Ik denk dat het altijd slim is om de huisarts op de hoogte te stellen van de situatie, die hebben veel kennis en samen in overleg kun je dan kijken wat het fijnste is voor jou, want dat is het belangrijkste!

één maand geleden

Bij de gemeente kan je vaak ook hulp vragen en hun sturen het door naar een juiste partij Of zoek op internet naar moeder kind huis, niet dat je er heen hoeft maar vraag waar je hulp kan vragen

één maand geleden

Is er een vriend/vader in beeld? (Je hoeft niet te antwoorden als je je daar niet comfortabel bij voelt natuurlijk!), woon je toevallig in de buurt van Nijmegen?

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Is er een vriend/vader in beeld? (Je hoeft niet te antwoorden als je je daa ...
Ja en nee

één maand geleden

Je kan altijd terecht bij het Wijkteam van de gemeente, zij kunnen je verder helpen. Ook een verloskundige weet vast waar je terecht kan

één maand geleden

Knuffel voor jou, je kan meer dan dat je denkt🤍 zorg goed voor jezelf

één maand geleden

Ik ben zelf 19 en nu zwanger met ons 1e kindje, dus mocht je een leeftijdsgenootje willen spreken over zorgen of wat dan ook, je bent altijd welkom! 🥰🌸

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Ik ben zelf 19 en nu zwanger met ons 1e kindje, dus mocht je een leeftijdsg ...
Is dit gepland en vader in beeld?

één maand geleden

Is dit gepland en vader in beeld?
Vader in beeld en super excited! We hebben het er al langere tijd over dat we beide erg graag jong kinderen wilde. We wonen recent ook samen dus besloten dat we niet meer voorzictig gingen doen, toen kwamen we erachter dat ik al 7 weken zwanger ben😅 Zeker gewenst, niet helemaal gepland maar dat komt helemaal goed! We passen ons aan en gaan gewoon weer verder :) Ohja en de vader is mijn vriend, zijn ruim 3 jaar samen en heel gelukkig😇

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Vader in beeld en super excited! We hebben het er al langere tijd over dat ...
Dat scheelt. Wij hebben ups en downs. Wonen niet bij elkaar dus de situatie is anders

één maand geleden

Dat scheelt. Wij hebben ups en downs. Wonen niet bij elkaar dus de situatie ...
Snap ik, maakt het gelijk lastiger :/ is hij al op de hoogte?

één maand geleden

Reactie op MotherToBe

Snap ik, maakt het gelijk lastiger :/ is hij al op de hoogte?
Ja en wil het graag houden

één maand geleden

Ja en wil het graag houden
Dan alvast gefeliciteerd! Probeer er een beetje van te genieten, tis heel mooi wat je nu allemaal meemaakt🌸🍀