12 Reacties

12 dagen geleden

Ik zou ook in de geboortegroep van je dochter vragen of er zwangere mama's zijn met hetzelfde probleem.

12 dagen geleden

Heb ik gedaan! Maar helaas nog geen reacties..

12 dagen geleden

Als je Facebook hebt; zou ik het in de LaLecheLeague groep vragen.. Veel ervaring en lactatiedeskundige

12 dagen geleden

Heb wel wat gevoeligere tepels, maar vind het reuze meevallen. Ik kan mij. Dochter (met tanden) nog gewoon voeden. Geen tips

12 dagen geleden

Ik denk dat kolven icm zwanger zijn pijnlijker is dan live voeden. Een idee om dat weer te proberen? Het is hier alleen gevoelig bij aanleggen. Hier is de kleine man 1,5 jaar met een haast volledige set tanden (mini piranha) maar live voeden gaat prima.

12 dagen geleden

Reactie op Flotje

Heb wel wat gevoeligere tepels, maar vind het reuze meevallen. Ik kan mij. ...
Ah fijn dat je zelf geen klachten hebt!

12 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Als je Facebook hebt; zou ik het in de LaLecheLeague groep vragen.. Veel er ...
Ga ik gelijk opzoeken thanks!

12 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Ik denk dat kolven icm zwanger zijn pijnlijker is dan live voeden. Een idee ...
Ze wil helaas echt niet meer aan de borst, raakt helemaal overstuur bij het proberen..

12 dagen geleden

Reactie op Naao

Ze wil helaas echt niet meer aan de borst, raakt helemaal overstuur bij het ...
Aah jeetje wat lastig! Ik vind het wel echt super knap en moedig dat je nog kolft zeg! Ik vond dat al irritant toen ik nog niet zwanger was, laat staat met die gevoelige tepels.. ai ai ai. Hopelijk vind je iets wat goed helpt!

12 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Aah jeetje wat lastig! Ik vind het wel echt super knap en moedig dat je n ...
Ik lees vaker berichten dat kindjes de fles weigeren, maar andersom eigenlijk niet. Ik heb het denk ik ook te snel geaccepteerd en nu wil ze echt niet meer anders dan de fles.. Dankje haha! Ik dacht bij jouw reactie ook 1,5 jaar, wat knap en bijzonder dat het zo lang kan! Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud..

12 dagen geleden

Reactie op Naao

Ik lees vaker berichten dat kindjes de fles weigeren, maar andersom eigenli ...
Ik heb er wel van gehoord ook. Misschien kun je daar ook wat info over vinden op la Leche league? Succes in ieder geval! Ja ach 1,5 jaar.. het gaat nu gewoon helemaal automatisch. Er wordt nu constant om tittie gevraagd 😂

12 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Ik denk dat kolven icm zwanger zijn pijnlijker is dan live voeden. Een idee ...
Kolven doet bij mij ook geen pijn (doe ik op mn werk). Het kan goed zijn als je een tijd geen borst hebt gegeven dat je kind het aan de borst drinken verleert.