40 Reacties

茅茅n maand geleden

Bedoel je voor volgend jaar augustus?? Ik weet niet of je dit kunt annuleren. Je zou hierover contact moeten opnemen met je verzekeraar wat precies de eisen zijn met betrekking tot annuleren.

茅茅n maand geleden

Reactie op Juni2022鉂わ笍

Bedoel je voor volgend jaar augustus?? Ik weet niet of je dit kunt annuler ...
Nee heb ik augustus geboekt voor over 10 dagen 2 oktober ga ik t/m 8 oktober.

茅茅n maand geleden

Hmm jaa ik zit in precies hetzelfde schuitje xD ik ga wel en hoop dat de omgeving me goed doet em verder veel rust pakken. We hebben een auto gehuurd, maar idd, ik heb ook nul zin, om mij part gaan we niet馃ぃ

茅茅n maand geleden

He krijgt echt je geld niet terug omdat je geen zin hebt om te lopen en vroeg op te staan. Je kan een Schiphol hotel nemen en ze hebben daar karretjes. Dit is misschien jullie laatste vakantie samen. Waarom zou je die daarvoor afzeggen. Je bent nog maar zo pril zwanger

茅茅n maand geleden

Ik ben 7+6 en Ik vlieg vandaag naar Spanje, kan niet wachten 馃槀 maar als je je verrot voelt kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt. Wie weet dat je volgende week alweer wat beter voelt

茅茅n maand geleden

Ik zou gewoon gaan, het kan zijn dat je je minder fit voelt, maar dat hoeft niet. Tegelijkertijd heb je vakantie en hoef je niks dus je kunt je dag toch zo indelen dat het bij je past. Sowieso lekker om nu nog ff te gaan, extra vitamine d is ook goed voor je

茅茅n maand geleden

Ik zou lekker gaan. Ben zelf ook moe en misselijk en heb getwijfeld om de vakantie te annuleren. Ben nu op vakantie en ben blij dat ik het gedaan heb. Je kan tijdens je vakantie zoveel rust nemen als je wil馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Roambr

He krijgt echt je geld niet terug omdat je geen zin hebt om te lopen en vro ...
Nee niet alleen dat heb gemerkt dat ik lichte kampjes en roze afscheiding heb gekregen. En is me eerste babytje en ik ben 44 daarom moet ik extra opletten. Me hele leven lang heb ik hier op gewacht en als het mis zou gaan door alles trekken tillen veel staan en lopen dan ga ik me onschuldig en rot voelen. En ik reis ook alleen馃槙

茅茅n maand geleden

Reactie op mel92!

Ik ben 7+6 en Ik vlieg vandaag naar Spanje, kan niet wachten 馃槀 maar als je ...
Ah wat leuk fijne vakantie馃尲 ja voel me echt niet goed die steken en misselijkheid. Eerste zwangerschap op me 44 is beetje met risico ben wel bang馃槖馃馃徎

茅茅n maand geleden

Reactie op cocio92

Ik zou gewoon gaan, het kan zijn dat je je minder fit voelt, maar dat hoeft ...
Ja klopt heb me hier op verheugd wil er ook tussenuit maar gisteren toen ik het even drukjes had voelde ik wat steken en moeheid eerste zwangerschap ben 44 met risico ik moet extra opletten en ik reis alleen.馃崈

茅茅n maand geleden

Reactie op 786265

Ik zou lekker gaan. Ben zelf ook moe en misselijk en heb getwijfeld om de v ...
Fijn om te horen ik reis alleen en eerste maanden het meeste miskramen en ben 44 eerste babytje. Gisteren even van p1 naar check in gelopen en in de rij gestaan was ik al klaar om mijn moeder uittezwaaien. Laat staan die lange rij bij de security en paspoort en giga lang lopen. Eerlijk sinds gisteren heb ik lichte krampjes daardoor en ben beetje bang.

茅茅n maand geleden

Wij zijn nu op vakantie en eerlijk, het had voor mij niet gehoeven. We zijn in Itali毛 voornamelijk om te wandelen maar dat gaat gewoon niet.. inspanning maakt me misselijk en ik heb weinig energie. Heeft er tot nu toe in geresulteerd dat we veel aanpassingen hebben moeten doen op de planning en dat mijn man af en toe alleen op pad is. Ik ben blij dat we morgen naar huis gaan. Aan de andere kant probeer ik het ook te koesteren, want waarschijnlijk laatste vakantie samen en ik heb wel veel kunnen uitrusten. Het idee om met deze klachten aan t werk te zijn en het ook nog eens geheim te moeten houden, brrrr 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Fenna.91

Wij zijn nu op vakantie en eerlijk, het had voor mij niet gehoeven. We zijn ...
Echt he heb er totaal geen zin in . Ik ben hartstikke moe en gewoon geen energie en geen lust/ trek in eten. Weet echt niet of het me goed gaat doen. Vakantie in het hotel is opzicht weel leuk maar wat er om heen draait dat schrikt mij af. Fijne vakantie laatste dag geniet ervan馃崈鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Ik snap je twijfels en alles willen doen om te voorkomen dat het mis gaat, maar ik vrees dat je ook een beetje doorslaat. Er zijn ook genoeg vrouwen die bijvoorbeeld nog 2 kinderen in de luiers hebben en er alleen voor staan en die zullen de hele zwangerschap ook moeten tillen en voor de andere kinderen moeten zorgen. Natuurlijk moet je absoluut doen wat jij je goed bij voelt en goed voor jezelf zorgen, maar daar hoort blijven bewegen tijdens je zwangerschap ook bij. Het lijkt mij niet gezond om nu al je hele leven on hold te gaan zetten

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben momenteel ook op vakantie in Spanje en ik vond het ook erg spannend. Maar het is echt heerlijk. Je kan echt heerlijk ontspannen en tot rust komen. Het stukje Schiphol is even taai maar zijn genoeg plekken waar je even kan zitten! 馃槉

茅茅n maand geleden

Ik denk alleen als je All-risk verzekerd bent, maar ik zou ff de polisvoorwaarden checken als ik jou was.

茅茅n maand geleden

Reactie op Hanneke198614

Ik snap je twijfels en alles willen doen om te voorkomen dat het mis gaat, ...
Klinkt heel logisch dankjewel, dit heeft men doen aan positief denken. Allles is zo nieuw dat je echt aan allerlei dingen gaat lopen denken. 馃

茅茅n maand geleden

Oh, ik herken dit. 馃ゲ Ik had pas geleden last minute een vakantie geboekt naar Azi毛 voor 2 weken. Vrijdag een positieve test in handen en voel nu krampen en steken en heb al bijna een week bruine bloedingen. Omdat de vakantie 'in de weg zit' is mijn eerste echo pas na de vakantie, obviously. Ik ben bang dat ik een miskraam ga krijgen midden in mijn vakantie (dit is onze eerste kindje, we zitten in een ivf-traject en heb al 2 miskramen gehad). Dit zorgt ervoor dat ik eigenlijk geen zin meer heb in de vakantie. Maar we kunnen niet meer afzeggen en het idee bederft m'n mood. 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik ben ook zwanger en vlieg woensdag voor 4 weken naar Bali en kan niet wachten! Al snap ik je onzekerheid hoor helemaal bij een 1e kindje. Kheb al een dreumes rondlopen die ik moet tillen en voorheen 2 miskramen gehad maar dat houd me niet tegen om niet op vakantie te gaan en te genieten. Vakantie kan juist heeeel goed doen als je een beetje kan ontspannen en weg bent uit dagelijkse leven. + vitamine D is goed voor de baby. Al moet ik bekennen dat het bij mijn 1e ook lastiger was hoor je denkt echt overal over na alles is nieuw en spannend. Maar beetje afleiding kan soms goed helpen. Bij mijn eerste zat ik in fuerteventura toen ik 11 weken was en heb toen ik er was echt goed kunnen genieten. Lekker zonnetje en niks moeten deed goed.

茅茅n maand geleden

Reactie op Usagi

Oh, ik herken dit. 馃ゲ Ik had pas geleden last minute een vakantie geboekt n ...
Zo herkenbaar Vrijdag een mindere echo gehad, minder ver dan gedacht Donderdag nog een echo, dag van vertrek Voel voor nu spijt van het boeken