40 Reacties

één maand geleden

Reactie op Usagi

Oh, ik herken dit. 🥲 Ik had pas geleden last minute een vakantie geboekt n ...
Jaaa dat bedoel ik, mijn echo is ook na mijn vakantie en ben dus ook bang dat ik miskraam ga hebben in mijn vakantie. die steken en krampen niet heftig maar heb het ook. Precies dat zorgt ervoor dat he totaal geen zin meer in hebt. Wanneer ga je op vakantie? Gelukkig is het maar een week voor mij vakantie🙏

één maand geleden

Reactie op Schuitje1989

Ik ben ook zwanger en vlieg woensdag voor 4 weken naar Bali en kan niet wac ...
Gelukkig hoor ik goeie dingen dat doet me edht goed. 2 oktober ga ik voor een weekje. Wil me vakantie echt snel achter de rug hebben. Fijne vakantie en hoop dat allles goed zal verlopen🌞🥰

één maand geleden

Reactie op Chloo94

Ik denk alleen als je All-risk verzekerd bent, maar ik zou ff de polisvoorw ...
Volgens mij ga ik gewoon, ik ga me best doen en hoop dat ik weer happy thuis ben🙏☺️🍃

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Fijn om te horen ik reis alleen en eerste maanden het meeste miskramen en b ...
Je kan een tijdslot boeken voor security, dan hoef je niet te wachten. Op de site van Schiphol

één maand geleden

Reactie op Zonnig_13

Je kan een tijdslot boeken voor security, dan hoef je niet te wachten. Op d ...
Dit heb ik dus voor het eerst gehoord heel handig dankjewel👍🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Jaaa dat bedoel ik, mijn echo is ook na mijn vakantie en ben dus ook bang d ...
Volgende week dinsdag ga ik vliegen. Dan 2 weken vakantie, 15 oktober ben ik terug. 16 oktober echo, pas op 8+5. Gezien ik voorheen al meerdere miskramen heb gehad, kreeg ik de optie om veel eerder echo's te krijgen. Maar die opties vallen nu door die vakantie in het niet. 🥲 En met de doomscenario komt ook stiekem de gedachte, áls het fout moet gaan, dan alsjeblieft niet tijdens de vliegreis van 16 uur... 😓

één maand geleden

Reactie op Usagi

Volgende week dinsdag ga ik vliegen. Dan 2 weken vakantie, 15 oktober ben i ...
Bij mij ook 8.2 daardoor en hoop dat het allemaal goed gaat komen. 16 uur is echt lang😮Laten we het beste hopen en positief denken meer kunnen we niet doen😒 Wens je een fijne vakantie en na je vakantie hoor ik graag hoe het is gegaan🙏❤️

één maand geleden

Meid ik zou gewoon lekker gaan. Even opladen en relaxen. Het is nog heel pril dus geniet en ontspan zou ik zeggen. Denk overigens niet dat je met deze reden mag annuleren.

één maand geleden

Helaas is dat geen geldige reden om je reis te annuleren ondanks te een annuleringsverzekering hebt.. je kan de voorwaarden terug vinden maar annuleringsverzekering is meer voor medische calamiteiten.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Bij mij ook 8.2 daardoor en hoop dat het allemaal goed gaat komen. 16 uur i ...
Ja, ik heb ook nog een overstap, en doordat we niet meer in een 'rechte' lijn kunnen vliegen ivm de situatie in het middenoosten, hebben de vluchten richting Azië allemaal een aangepaste route gekregen die langer duurt. 😅 Hoe lang is jouw reis? Wat voor soort vakantie is het? Stedentrip of luilekkervakantie? Is het lekker weer daar? Mooi cultuur? Ga je leuke souvenirtjes meenemen? Wellicht als je aan zulke details denkt beurt het je meer op. Neem anders een mini souvenirtje mee voor je toekomstige kleintje, kun je zeggen dat je die speciaal hebt gehaald voor hem/haar. 😉 Maak ook wat leuke foto's en deel die met ons/mij! En mocht je internet hebben, maak er misschien een challenge van samen met de vakantiemommies hier. Iedere dag iets fotograferen waar om gevraagd wordt, bijv. challenge of the day: fotografeer vandaag een beeld van een bekende persoon uit dat land. 😁 Ok, ik wijk nu te ver af van de topic... Mijn conclusie is, bedenk je wat er zo leuk was aan de vakantie waardoor je die reis in eerste instantie had geboekt en bedenk eens in detail hoe het nog steeds kan zijn. 🤗💕

één maand geleden

Wat naar dat je je zo voelt. Wij gaan binnenkort vliegen op de dag dat ik bij mijn vorige zwangerschap een miskraam had. Ik snap je bezorgdheid. Heel spannend maar toch heb ik ook heel erg zin in de vakantie. Ik ga wel met mijn man en dochter van 15 maanden, maar alleen zou ik ook gegaan zijn. Als we terug komen is de echo al. Dus een hele speciale tijd. Als je een tijdslot kan boeken dan zou ik dat zeker doen. Daarnaast is de vitamine D inderdaad heel goed voor de baby. Veel beter dan herfstweer hier 😅 Ik neem tenminste aan dat je naar de zon gaat. Succes met je keuze!

één maand geleden

Reactie op Usagi

Ja, ik heb ook nog een overstap, en doordat we niet meer in een 'rechte' li ...
Hoi Hoi ik ga naar Antalya/ Turkije en idd lekker weer daar. Ik ga naar hotel lekker luieren. Is ongeveer 3,5 uur vliegen niet heel lang gelukkig. Ik ga zeker foto's maken en hier delen met jullie. Denk dat ik ook kleetjes voor mijn babytje ga kopen en meenemen. Als ik daar ben ga ik wel 1 topic met jullie delen☺️En als ik terug ben na 3 dagen heb ik mijn eerste echo spannend. Ik ga al 13 jaar bijna heen naar Antalya en vind het daar enorm mooi en leuk🥰 Hoop dat wat er om heen draait soepel gaat verlopen🙏Dat is mijn enige zorg 🙏 🩷

één maand geleden

Reactie op Emmily23

Wat naar dat je je zo voelt. Wij gaan binnenkort vliegen op de dag dat ik b ...
Ja echt he wil gewoon in me huisje blijven in de buurt bij allles voelt veilig aan😕 Ja omdat ik alleen ga is het extra spannend ik ga ruim van te voren naar Schiphol en ga mijn tijd nemen en lekker rustig aan doen.Vitamine D gebruikte ik ook voor mijn zwangerschap en slik het gewoon lekker door geeft me meer energie☺️Fijne vakantie met je man en kindje en babytje in je buikje😃🩷

één maand geleden

Reactie op Orveialita

Helaas is dat geen geldige reden om je reis te annuleren ondanks te een ann ...
helaas, ik ga ervoor en hopen dat allles goed gaat🙏🙏

één maand geleden

Reactie op Lana05

Meid ik zou gewoon lekker gaan. Even opladen en relaxen. Het is nog heel pr ...
Dankjewel🌼 dat ga ik zeker doen hoop dat ik het allemaal aan kan🙏💜

één maand geleden

Mijn moeder werkt voor een bekende reisverzekering en die vertelde dat als je je vakantie hebt geboekt vóórdat je wist dat je zwanger bent, je je reis altijd mag annuleren (als je verzekerd bent) met als reden dat je onverwachts zwanger bent. Ook als je wel aan het proberen was om zwanger te worden. Je krijgt het dan waarschijnlijk gewoon vergoed. Maar een vakantie kan ook hartstikke fijn zijn als je lekker naar je lijf luistert. :)

één maand geleden

Reactie op bente1234

Mijn moeder werkt voor een bekende reisverzekering en die vertelde dat als ...
Ja dat dacht ik al en als je risico's loopt dan al helemaal. bedankt voor je berichtje🤍🌼

één maand geleden

Reactie op Schuitje1989

Ik ben ook zwanger en vlieg woensdag voor 4 weken naar Bali en kan niet wac ...
Hey hey, hoeveel weken ben je nu? Wij zouden ook naar Bali gaan maar twijfel nu enorm…

Reactie op lauralola92

Hey hey, hoeveel weken ben je nu? Wij zouden ook naar Bali gaan maar twijfe ...
Heey! Wij zitten een beetje met hetzelfde. Hadden al een reis van 4 weken geboekt naar Guatemala en Belize (in november/december), maar twijfelen erg ivm zika en dengue risico.. Wel fijn om hierboven te lezen dat je het geld van de reisverzekering altijd terug krijgt bij onverwachtse zwangerschap. We willen wel nog steeds 4 weken weg, maar vinden een andere (tropische) bestemming kiezen ook moeilijk!