2 dagen geleden middels zwangerschapstest achtergekomen (2 weken overtijd, maar dacht dat het door stress kon komen) dat ik zwanger ben ondanks mijn koperspiraal (die er inmiddels 4 jaar in zit). Gisteren bij de dokter langs geweest en vandaag spoedafspraak ziekenhuis voor een echo ivm kans op EUG.
Het is allemaal nog onwerkelijk, maar ik ben echt zwanger en de artsen gaven aan dat wat zij zagen (nu 6 +5) eruit ziet zoals zij het willen zien. Uiteraard een geruststelling, maar oh zo nog spannend hoe nu verder. Het spiraal heb ik er uit laten halen dus het is nu een gewone zwangerschap wat nog altijd spannend blijft aangezien ik nog nooit eerder zwanger ben geweest. Ik heb geen bloedverlies gehad, maar wel beetje licht roze na het plassen nu een aantal uur later, geen idee of dat kan door verwijderen spiraal of misschien het feit dat er twee keer een eendenbek aan te pas moest komen vandaag.
Ik ben zelf bijna 28 jaar en heb met mijn vriend een kinderwens, maar eigenlijk pas 2 jaar later. Nu is het allemaal plotseling en vinden we het beide erg spannend dus hebben twijfels. Ongewenst is een kindje zeker niet, maar de timing is niet handig door gebeurtenissen in ons leven.
Ik ben benieuwd of en andere zijn met ook een soortgelijke ervaring.