15 Reacties

één maand geleden

Ik mocht na een bbz al naar het zh komen voor een echo met 5,5 week (met die termijn kwam ik ook achter mijn bbz) Volgens mij is dit protocol hoor, wel in het zh waar ik geopereerd ben. Zeker om vragen dus

één maand geleden

Reactie op Goodmorningsunshine

Ik mocht na een bbz al naar het zh komen voor een echo met 5,5 week (met di ...
Ik ga er vandaag achteraan, ben echt super zenuwachtig

één maand geleden

Reactie op Goodmorningsunshine

Ik mocht na een bbz al naar het zh komen voor een echo met 5,5 week (met di ...
Zagen ze al wat op de echo, of alleen dat de plek goed is

één maand geleden

Ik ook... ben nu 4 weken zwanger zijn na bbz eind juli. Vind de stress behoorlijk slopend. Ik ga straks ook naar het ziekenhuis bellen om volgende stappen te bespreken

één maand geleden

Reactie op Kaliche

Ik ook... ben nu 4 weken zwanger zijn na bbz eind juli. Vind de stress beho ...
Zullen we contact houden, lijkt me leuk, hoop dat je snel een echo krijgt en alles op de goede plek zit🙏🏻

één maand geleden

Graag! Ik hoop hetzelfde voor jou. Hopelijk is het mogelijk om een vroegere echo te krijgen.

één maand geleden

Reactie op Kaliche

Graag! Ik hoop hetzelfde voor jou. Hopelijk is het mogelijk om een vroegere ...
Ik moet morgen naar het ziekenhuis, ben zo benieuwd

één maand geleden

Reactie op Meid27

Ik moet morgen naar het ziekenhuis, ben zo benieuwd
Oh, goed! Fingers crossed dat ze vruchtzakje zien op de juiste plek. Ik heb vroege echo volgende week woensdag. Ga wel vragen aan huisarts of die intussen hcg nog eens kan checken, anders wordt het een lange week 😬

één maand geleden

Reactie op Kaliche

Oh, goed! Fingers crossed dat ze vruchtzakje zien op de juiste plek. Ik he ...
Ik heb je toegevoegd,jaa ik hoop zo dat het goed zit, wel heel goed gevoel over

één maand geleden

Afgelopen mei hebben wij een bbz gehad en een eileider laten verwijderen. Ik mocht vandaag, met 6 weken langskomen voor onze 2e zwangerschap. Ik vond het super spannend! Nu blijkt dat we al 8+6 weken zwanger zijn. Ik zou vooral focussen en hopen op het positieve, want de kans is ook heel groot dat het goed gaat! Heel veel succes

één maand geleden

Reactie op SpontaneTornado666976

Afgelopen mei hebben wij een bbz gehad en een eileider laten verwijderen. I ...
Aah super fijn om te horen, ik ben zo bang dat het weer gebeurd maar heb ook wel een goed gevoel nu, het is zo dubbel

één maand geleden

Reactie op Meid27

Zagen ze al wat op de echo, of alleen dat de plek goed is
Ja een vruchtzak en dooierzak maar nog geen embryo. Maar het voornaamste doel is natuurlijk zien dat het op de goede plek zit! Nog eens terug gegaan op 7 weken en toen wel en een kloppend hartje.

één maand geleden

Ik heb zelf ook een bbz gehad waar een eileider verwijderd is.. Daarna heb ik helaas met 5 weken een miskraam gehad Nu ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger en ik heb gisteren mijn 1e echo gehad We hebben niet 1 maar zelfs 2 kloppende hartjes mogen bewonderen ❤️🙏🏼 Eerst 2 verliezen en dan zwanger mogen zijn van 2. Hou dus vol, alles komt goed!

één maand geleden

Reactie op Luna en pip 63

Ik heb zelf ook een bbz gehad waar een eileider verwijderd is.. Daarna heb ...
Gefeliciteerd 🥰, geeft goede hoop

één maand geleden

Reactie op Goodmorningsunshine

Ja een vruchtzak en dooierzak maar nog geen embryo. Maar het voornaamste do ...
Ja precies, als het maar op de goede plek zit