61 Reacties

één maand geleden

Ik ben 38 en ook zwanger. Als twee keer een ma gehad, hopelijk gaat deze keer alles goed. Ik ben niet zo heel bang voor afwijkingen door mijn leeftijd. De kans dat alles goed is is nog altijd het grootst :)

één maand geleden

Ik ben 36, en zwanger van mijn eerste kindje na een intensief traject van 2 jaar. Mijn zussen en een vriendin zijn ook rond deze leeftijd zwanger geweest en hier is alles helemaal.prima gegaan. Dus ik heb wat succesverhalen om mij heen 🥰 Ik vind het allemaal spannend maar heb tijdens het traject ook wel geleerd alles stap voor stap te nemen en niet teveel na te denken over wat allemaal fout zou kunnen gaan. Ik hoop dat de verloskundige je wat gerust kan stellen 😘

één maand geleden

Hi ik ben 41 en nu 4 + 2. Voor mij is het mijn 2e zwangerschap, heb al een zoon van 10. Nooit gedacht nog een 2e keer zwanger te mogen worden, en dat binnen 4 maanden na het verwijderen van mijn spiraal (9 jaar gehad). Super spannend allemaal. Voor mijn vriend is het zijn eerste dus die vind het ook allemaal heel spannend. We hopen over een paar weken een echo te maken om te zien dat alles goed is, voelt nu nog een beetje onwerkelijk soms. Al heb ik wel last van gespannen borsten en nu al een flink opgezette buik…

één maand geleden

Reactie op OprechteCyclaam313116

Hi ik ben 41 en nu 4 + 2. Voor mij is het mijn 2e zwangerschap, heb al een ...
Wanneer mag je langs de vk?

één maand geleden

Reactie op maria-167

Ik ben 36, en zwanger van mijn eerste kindje na een intensief traject van 2 ...
Dat is wel fijn ja . Ik heb gisterem gebeld naar de vk en ik mag dinsdag langs. Wel heel spannend. Denk dat het dan pas 'echt' wordt of zo

één maand geleden

Reactie op Peach_

Ik ben 38 en ook zwanger. Als twee keer een ma gehad, hopelijk gaat deze ke ...
Dat is ook zo, vind het altijd spannend. Vooral omdat ik er niet mee bezig was. Bem er zelf wel blij mee, alleen manlief vond het niet handig vanwege de hectiek met de kleintjes nu. Zelf denk ik dat er genoeg gezinnen zijn met veel kinderen die ook kunnen. Waar staat MA voor?

één maand geleden

Reactie op Ronielle

Dat is wel fijn ja . Ik heb gisterem gebeld naar de vk en ik mag dinsdag la ...
Oah wat fijn dat je zo snel terecht kan :) Ik ben ook heel benieuwd naar de eerste echo, 26 sept.

één maand geleden

Reactie op Ronielle

Wanneer mag je langs de vk?
Ik heb 3/10 de afspraak voor een vroege echo, dat is dan bij ruim 7 weken. Gaan eerst nog ff 2 weken op vakantie.

één maand geleden

Ik ben net 42 en zwanger van de 2de. Heb een gezonde dochter van bijna 2. Wel heb ik 4 miskramen gehad maar het ziekenhuis geeft aan dat dat niet gerelateerd is. Heb allerlei onderzoeken gehad en conclusie was dat mijn eierstokken 3 jaar geleden nog de conditie hadden van een 28 jarige🤣. Wel doen wij de NIPT ivm onze leeftijd,

één maand geleden

Ik ben 37 jaar

één maand geleden

Reactie op Peach_

Ik ben 38 en ook zwanger. Als twee keer een ma gehad, hopelijk gaat deze ke ...
Had je ook bepaalde klachten dat je wist dat je een MA kreeg? Had je nog wel kwaaltjes

één maand geleden

Ik ben 36 en zwanger van mijn 2e kindje! Heb in juli een ma gehad. Duimen dat het nu goed gaat!

één maand geleden

Reactie op Mel88

Ik ben 36 en zwanger van mijn 2e kindje! Heb in juli een ma gehad. Duimen d ...
Ik hoop het zo voor je !

één maand geleden

Ik ben 36 en zwanger van de eerste, na 3 miskramen het afgelopen jaar. Erg spannend, ze kunnen geen oorzaak vinden en dus gaven ze aan dat mijn leeftijd mogelijk toch een rol speelt, dusja die spanning voel ik wel.. duimen 🍀

één maand geleden

Reactie op Lielalou

Ik ben 36 en zwanger van de eerste, na 3 miskramen het afgelopen jaar. Erg ...
Ik duim voor je mee

één maand geleden

36 en zwanger van de eerste (4 + 3) en we wachten rustig de echo af. De kans op problemen is iets groter met niet gelijk gigantisch. We kiezen wel voor NIPT als extra check up.

één maand geleden

Ik ben 37 en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben af en toe gespannen over wat er allemaal mis kan gaan, maar ik denk dat ik dat ook had gehad als ik jonger was geweest. Zoals in een van de andere berichten al gezegd werd.. de kans dat alles goed gaat is nog altijd het grootst. Uit die gedachte put ik wel vertrouwen.

één maand geleden

Ik ben afgelopen maart bevallen van mijn eerste kindje en in juni 38 geworden. 0 complicaties gehad tijdens de zwangerschap en geboorte en dochter is kerngezond. Inmiddels weer 6 weken zwanger en 1 oktober de eerste echo

één maand geleden

Ik ben 36 en zwanger van mijn eerste kindje. Afgelopen mei heb ik een miskraam gehad, en ik merk dat ik het daardoor ontzettend spannend vind. Niet per se door mijn leeftijd. Maar ik probeer positief te zijn, hoe lastig dat soms ook is!

één maand geleden

Ik ben 37 en zwanger van mijn vierde kindje. Ik krijg volgende week donderdag mijn eerste echo. Ik vind het ook heel spannend!