9 Reacties

één maand geleden

Ik ben ongeveer 7 mnd na m’n keizersnede weer zwanger geraakt. Ik vind het kei spannend eerlijk gezegd! Ik had geen last meer van de wond, maar ik merk nu toch dat ie gevoelig is. Bij de echo anderhalve week terug deed het zelfs een beetje pijn

één maand geleden

Ik heb hiervoor een keizersnede gehad. Dit is nu bijna 2 jaar geleden. Op moment merk ik nog niet zoveel. Ben alleen wel bang dat het er niet mooier op gaat worden. Verder nog geen last van. Het liefste ga ik nu voor een natuurlijke bevalling. Jij?

één maand geleden

Mijn keizersnede is nu ruim 1 jaar geleden. Merk alleen af en toe een beetje jeuk en trekkend gevoel. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan tijdens de zwangerschap. Ik zou heel graag deze zwangerschap natuurlijk willen bevallen. Hopelijk gaat dit lukken! ❤️🙏🏼

één maand geleden

Mijn keizersnede is inmiddels 13 jaar geleden. Ben nu 5 weken zwanger maar heb nu nog nergens last van.

één maand geleden

Iets meer dan twee jaar geleden bevallen door middel van een keizersnede. Af en toe een trekkend gevoel maar verder meer last van vermoeidheid en zwaar gevoel in mijn bekken 🙄 Ik wil denk ook proberen om natuurlijk te gaan bevallen. Benieuwd naar jullie ideeën hierover!

één maand geleden

Hier nu 3 jaar geleden, ben nu 7+5 en nergens last van tot nu toe! Ik twijfel wel of ik weer voor een keizersnede ga of niet. Maar we hebben nog even haha

één maand geleden

Hier ook zwanger na een keizersnede. 2 jaar geledeb Ben nu 7+1 en opzich niks te klagen. Geen last van het litteken. Behalve dat ik afgelopen week ineens een stukje voelde dat nog gevoelloos is. Nooit in de gaten gehad dat er nog plekken gevoelloos waren. Zie niet op tegen de bevalling. De gynaecoloog heeft heel duidelijk aangegeven dat een natuurlijke bevalling kan (ik heb zelf weeën opgewekt maar de keizersnede stond al sowieso gepland). Maar dat er veel seinen op groen moeten staan. En dat is de grootste uitdaging. Zo was mijn zoontje erg klein en lag in stuit en verdachten ze mij van zwangerschapsvergiftiging. Als 1 van die 3 nu weer voorkomt wordt het sowieso een keizersnede.

één maand geleden

Reactie op Annickd

Ik ben ongeveer 7 mnd na m’n keizersnede weer zwanger geraakt. Ik vind het ...
Oeh, 7 maanden is wel snel idd! Gelukkig genoeg verhalen dat het wel goed gaat, hopelijk is je litteken al heel sterk 🤞

één maand geleden

Ik wil het liefst ook weer proberen vaginaal te bevallen, maar ik ben ook realistisch dat het misschien weer niet gaat lukken. Vorige keer was mijn dochter nog niet voldoende ingedaald, maar ik was al bijna 42 weken. Ingeleid, weeënopwekkers, alles erop en eraan. Met volledige ontsluiting zonder persweeën maar gaan persen, maar ze wilde echt niet verder indalen. Hoofdje bleek ook aardig groot en de hoek zou ze niet echt gemaakt kunnen hebben. Daar heb je dus weinig invloed op, al kan het de volgende keer natuurlijk wel allemaal 'mooi' ervoor liggen...