4 Reacties

één maand geleden

Ah lijkt me inderdaad lastig voor je, dat is toch mentaal dan even weer die stap terug. Ik zou bij je VK-praktijk dit misschien aangeven, misschien kun je er met iemand over praten? Hoop dat je er ook van kunt genieten ♡

één maand geleden

Ik ben sinds mei 16,5 kg afgevallen. Het aankomen gaat komen, en dat is prima. Blij gezond eten, goede gewoontes zijn belangrijk. Bij mij vk boden ze een diëtist aan om mee te kijken. Als je niet te veel aan komt zouden dat ook kilo’s moeten zijn die je er weer relatief makkelijk af krijgt na je zwangerschap/borstvoeding. En onthoudt; je bent al super veel afgevallen. Dat heb JIJ gedaan. Dat kan JIJ! Als jij straks je kindje in je armen hebt en je bent aangekomen, dan krijg je dat er ook weer af maar dan heb je wel een prachtig wondertje ❤️🍀

één maand geleden

Wat knap dat je zoveel afgevallen bent! Bij mij was na mijn eerste zwangerschap 12 kilo blijven plakken, maar achteraf gezien komt dat vooral omdat ik na de bevalling slecht voor mezelf gezorgd heb (slecht eten door vermoeidheid en weinig bewegen). In principe ben je die zwangerschapskilo's best snel kwijt. Ben de afgelopen 9 maanden bezig geweest die 12 kilo er weer af te krijgen en nu ook wel een beetje bang voor het getal op de weegschaal wat weer op gaat lopen. Maar het is zonde om je er druk om te maken, zolang je goed voor jezelf blijft zorgen komt het helemaal goed.

één maand geleden

Dank jullie voor jullie reactie ❤️ ga zeker even aangeven maar moet het gewoon los gaan laten en daarna maar weer gewoon verder en proberen genoeg te eten voor de kleine👶🏼